Muzeum Podkarpackie w Krośnie ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Piłsudskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 321 376 , fax. 134 324 301
- Data zamieszczenia: 2020-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie
ul. Piłsudskiego 16
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 134 321 376, fax. 134 324 301
REGON: 63063000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nowoczesnego wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Podkarpackiego w Krośnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach zadania „Zakup nowoczesnego wyposażenia wystawienniczego dla Muzeum Podkarpackiego w Krośnie” obejmująca 6 Zestawów tj: 1 Zestaw 1 Gabloty stolikowe 20 2 Zestaw 2 Gabloty stolikowe szufladowe 2 3 Zestaw 3 Gabloty pionowe, wolnostojące, wysokie 10 4 Zestaw 4 Gabloty pionowe, wolnostojące niskie 5 5 Zestaw 5 Wyposażenie ekspozycyjne - 6 Kostki - postumenty z kloszem 4 7 Kostki - postumenty wykonane z płyty MDF lakierowanej 18 8 Podstawki pod eksponaty wykonane z litej płyty MDF 100 9 Podstawki-skosy wykonane z płyty MDF 20 10 Słupki odgradzające z taśmą 10 11 Tabliczki informacyjne 20 12 Tabliczki opisowe do eksponatów 40 kpl 13 Rama prezentacyjna wolnostojąca z systemem linkowym 20 14 Samoprzylepne ramki magnetyczne 60 15 Skrzynia transportowa na eksponaty z zamykaną pokrywą 16 16 Drabina przegubowa teleskopowa, 4-elementowa 2 17 Wózek transportowy na skrzynie z eksponatami o zwiększonej ładowności 1 18 Płyty z plexiglasu/plexi do zabezpieczenia ekspozycyjnych regałów na zabytki 62 19 Stojak na broszury 2 20 Stojak na plakaty/potykacz dwustronny 3 21 Zestaw 6 Sprzęt multimedialny 22 Ekran projekcyjny 1 23 Projektor multimedialny z WiFi 1 24 Laptop do obsługi sprzętu multimedialnego 1 25 Stół multimedialny 1 Szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą powinno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 t. j. ze zm./). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenia określone w pkt. 1 ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 2.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie przedszkola w m. Jaśliska
Dodano: 2023-12-27 - Zakup doposażenia wraz z montażem do groty solnej i sali doświadczania świata Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
Dodano: 2023-03-14 - Zakup doposażenia wraz z montażem do groty solnej i sali doświadczania świata Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
Dodano: 2023-01-20 - Dostawa narzędzi i wyposażenia do pojazdów - zamówienie z podziałem na 2 części (zadania)
Dodano: 2021-04-08 - Dostawa wyposażenia warsztatowego wraz z montażem, niezbędnego do zakończenia inwestycji pn. Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu
Dodano: 2019-06-12 - Zakup doposażenia do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy część IV w ramach realizacji projektu pn. „Funkcjonowanie Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy”
Dodano: 2019-03-23 - Zakup doposażenia do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy część II
Dodano: 2018-03-20