Przetargi.pl
Zakup nowej zamiatarki ulicznej kompaktowej, samobieżnej.

Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, Krańcowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 542 702 , fax. 818 553 217
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie
    Krańcowa 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 542 702, fax. 818 553 217
    REGON: 43102931700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lubartow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowej zamiatarki ulicznej kompaktowej, samobieżnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1 Parametry techniczne 1. Zamiatarka nowa (nieużywana) rok produkcji 2020 2. Mechaniczna technologia przeniesienia zmiotek do zbiornika umożliwiająca zamiatanie bez użycia wody w temperaturach ujemnych. 3. Napęd hydrauliczny na przednie koła. 4. Hydrauliczny układ czterech kół skrętnych. 5. Samopoziomujące zawieszenie tylne. 6. Silnik wysokoprężny o pojemności min. 4400cc, spełniający normę EURO 6 7. Ładowność min. 5000 kg. 8. Szerokość zamiatania min. 3200 mm. 9. Układ zamiatania składający się ze szczotki centralnej o średnicy min. 650 mm i dwóch szczotek bocznych i szczotki przedniej. 10. Ręczna regulacja docisku szczotki centralnej z kabiny operatora. 11. Szczotka przednia( z potrójnym systemem zabezpieczeń przed uszkodzeniem) pracująca w zakresie 180o prawo-lewo, zamontowana na przesuwnej szynie, wzmocniona, podwójne podparcie ramienia szczotki umożliwiające montaż ciężkiej szczotki do odchwaszczania. 12. Układ filtrowania powietrza z filtrem umieszczonym w zbiorniku na zmiotki. 13. Układ mechanicznego czyszczenia w/w filtra, uruchamiany w kabinie operatora. 14. Pojemność kontenera na zmiotki min. 6 m3, wg normy EN 15429. 15. Drzwi rewizyjne kontenera na zmiotki. 16. Rura ssawna do liści i oczyszczania studzienek kanalizacyjnych z tyłu pojazdu o średnicy 150mm i długości min. 5000 mm. 17. Myjka ciśnieniowa z lancą. 18. Wysoki wysyp zmiotek min. 2400 mm. 19. Pojemność zbiornika oleju min. 130 litrów. 20. Zbiornik paliwa min. 140 litrów 21. System centralnego smarowania- ręczny bez pompy. 22. Kabina dwuosobowa, ogrzewana, klimatyzowana, radio. 23. Kierownica po prawej stronie. 24. Kamera cofania. 25. Akustyczny sygnał cofania. 26. Żółte światła ostrzegawcze. 27. Układ zraszania szczotek ze zbiornikiem wody min. 400 litrów. 28. System zraszania wyposażony w przyłącze pneumatyczne do automatycznego przedmuchiwania w celu ochrony przed zamarzaniem. 29. Przyciski i dźwignie do sterowania zamiatarki oznaczone zgodnie z normą PN-EN154294 30. Sterowanie funkcjami maszyny za pomocą przycisków i dźwigni bez użycia panelu dotykowego. 31. System mycia przenośnika zmiotek z przyłączem do hydrantu. 32. Lusterka boczne podgrzewane, sterowane elektrycznie ( prawe i lewe ). 33. Lusterka do martwych stref. 34. Hydraulicznie otwierana tylna klapa. 35. Sprzedawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Kupującego. 3.1.2. Wymagane dokumenty : • książka lub karta gwarancyjna. • Komplet dokumentów potrzebnych do zarejestrowania w Polsce. • Karta pojazdu, dowód rejestracyjny w przypadku zarejestrowanej w Polsce. • instrukcja obsługi w języku polskim. • Certyfikat PM 10, PM 2,5 3.1.3. Warunki dot. gwarancji i serwisu pogwarancyjnego: • gwarancja na zamiatarkę min. 12 miesięcy • gwarancja na filtr 60 miesięcy. • Sprzedawca zapewni wykonanie czynności serwisowych zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi serwisowania tego typu sprzętu. • w celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Sprzedawca zapewni Kupującemu pełny serwis części zamiennych. • w okresie gwarancji, pokrycie przez Sprzedawcę kosztów dojazdu lub ( transportu ) do serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Kupującego. 3.1.4. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : • koszty związanie z transportem do siedziby Kupującego ponosi Sprzedawca. • przekazanie przedmiotu zamówienia przez Sprzedawcę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. • Sprzedawca jest zobowiązany do podania nazwy producenta oferowanego sprzętu oraz siedziby i adresu serwisu. • koszty przeszkolenia obsługi zamiatarki ponosi Sprzedawca. • Sprzedawca wystawi odpowiednie dokumenty potwierdzające odbyte przeszkolenie obsługi zamiatarki, pracownikom Kupującego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł /słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy / 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.17.07.2020 r. do godz.11:00 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie: nr konta 29 8707 0006 0021 2089 2000 0002 zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz.U.2017.1876), z dopiskiem : „Wadium: Zakup nowej zamiatarki ulicznej kompaktowej, samobieżnej.” Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020.229) 8.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. (t.j. Dz. U. 2019.1843). 8.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału i musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą do godz. 11:00 dnia 17.07.2020 r. 8.7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty - załącznik 2 do SIWZ 2) wypełniony i podpisany Formularz Oferty Technicznej - załącznik 3 do SIWZ 3) pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem , w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach