Przetargi.pl
Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Serocku

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Serocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Serocku. 1.2 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34144210-3 - Wozy strażackie 1.3 Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Serocku, z siedzibą przy ul. Pułtuskiej 35, 05-140 Serock średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4. 1.3.2 Samochód pożarniczy powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, przepisy normy PN-EN 1846-1 oraz normy PN-EN 1846-2, a także powinien spełniać minimalne wymagania techniczno - użytkowe zawarte w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.) 1.3.3 Parametry techniczne samochodu powinny odpowiadać minimalnym wymaganiom Zamawiającego (załącznik nr 7 do SIWZ). 1.3.4 Zamawiający dokona odbioru techniczno - jakościowego przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę o dacie odbioru - strony dopuszczają zawiadomienie w formie faxu. Zamawiający zobowiązuje się na własny koszt do odebrania przedmiotu umowy z siedziby wykonawcy na terenie RP. 1.3.5 Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego z zakresu obsługi podstawowej samochodu ratowniczo - gaśniczego w dniu odbioru przedmiotu umowy, w siedzibie Wykonawcy. 1.3.6 Przedmiot umowy zmusi zostać wydany Zamawiającemu z pełnym zbiornikiem paliwa 1.3.7 Z chwilą wydania przedmiotu umowy zamawiającemu, przechodzą na niego wszystkie korzyści i obciążenia związane z jego utrzymaniem, jak również ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia. 1.3.8 Wykonawca, udziela zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, zgodnie z treścią oferty na cały przedmiot zamówienia. 1.3.9 W okresie gwarancji wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad przedmiotu umowy w terminie 21 dni, liczonych od dnia zgłoszenia. 1.3.10 W okresie gwarancji naprawy gwarancyjne nadwozia samochodu ratowniczo - gaśniczego wykonywane będą przez Serwis Wykonawcy lub w miejscu przez niego wskazanym na terenie RP. 1.3.11 W okresie gwarancji naprawy gwarancyjne podwozia samochodu ratowniczo - gaśniczego świadczone będą przez sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi. 1.3.12 Zamawiający może dochodzić roszczeń wynikających z gwarancji także po upływie okresu gwarancji, jeżeli dokonał zgłoszenia wady przed jego upływem. 1.4 Wykonawca zobowiązuje się rozmieszczenia i zamocowania w pojeździe elementów wyposażenia dostarczonych przez Zamawiającego w dniu odbioru przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz wytycznymi Zamawiającego. Wyposażenie dostarczy Zamawiający. 1.5 Wszystkie wskazane z nazwy urządzenia, materiały, lub sprzęty należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych (przykładowe). Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.6 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia, materiały lub sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oznacza to, że Wykonawca, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, może zaoferować materiały, sprzęty czy urządzenia równoważne pod warunkiem, że klasa ich jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne i jakościowe. W takiej sytuacji należy również podać nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału czy urządzenia i udokumentować jego jakość o określonych parametrach, celem porównania. Do oferty należy załączyć dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązania. 1.7 Rozliczenie. Wykonawca wystawi fakturę po bezusterkowym odbiorze samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 potwierdzonej protokolarnie przez wyznaczonego przedstawiciela Ochotniczej Straży Pożarnej w Serocku oraz przedłożeniu wymaganych przepisami prawa atestów i certyfikatów. Zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi w formie przelewu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w terminie 30 dni od momentu otrzymania poprawnie wystawionej faktury. Wykonawca za realizację zamówienia winien wystawić fakturę, w której nabywcą będzie Ochotnicza Straż Pożarna w Serocku, natomiast jako płatnicy figurować będą zarówno Miasto i Gmina Serock, jak i Ochotnicza Straż Pożarna w Serocku. Wysokość pokrywanych zobowiązań zostanie ustalona w dniu podpisania protokołu odbioru samochodu. Na fakturze powinien widnieć zapis informujący iż Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Serocku przeznaczona jest na cele ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej. Odbiorcą samochodu jest Ochotnicza Straż Pożarna w Serocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 (pięć tysięcy złotych). 8.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1 pieniądzu, 8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3 gwarancjach bankowych, 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 rachunku: w tytule przelewu powołując się na nazwę postępowania. 8.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 8.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 8.6.3 kwotę wadium, 8.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca: 8.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 8.6.5.2 którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach