Przetargi.pl
Zakup nowego samochodu osobowo dostawczego dla PIMR.

Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych ogłasza przetarg

  • Adres: 60-963 Poznań, ul. Starołęcka 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8712200 , fax. 061 8793262
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych
    ul. Starołęcka 31 31
    60-963 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8712200, fax. 061 8793262
    REGON: 00003361400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego samochodu osobowo dostawczego dla PIMR.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup nowego samochodu osobowo dostawczego dla PIMR o następujących parametrach: Samochód 5 osobowy, rok produkcji 2009, minimalna ładowność 600 kg, minimalna przestrzeń ładunkowa: długość 80 cm, szerokość 110 cm, wysokość 110 cm, wysokość samochodu max 185 cm, silnik turbodiesel o mocy powyżej 90 KM, skrzynia biegów manulana 5 lub 6 biegowa, wyposażony minimum w poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera, wspomaganie kierownicy, lusterka boczne ogrzewane, szyby przednie podnoszone elektrycznie, lusterka regulowane elektrycznie, reflektory przednie przeciwmgłowe, klimatyzacja manualna, szyby atermiczne, szyby tylne przyciemnione, wyposażony w ABS, alarm, immobiliser, radioodtwarzacz CD, lakier metalizowany srebrny, drzwi boczne tylne przesuwane, drzwi tylne podnoszone do góry, centralny zamek z pilotem, relingi dachowe, kierownica regulowana na wysokość, siatka zwijana oddzielająca kabinę od przestrzeni bagażowej, pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa z regulacją wysokości, sygnał pozostawionych włączonych świateł, trzecie światło stop, obicia siedzeń z materiału, kanapa tylna składana i dzielona, wycieraczka tylniej szyby, ogrzewanie tylnej szyby, szyby boczne odchylane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty załączone do oferty, wskazane szczegółowo w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków, nie udokumentowanie spełnienia powyższych warunków lub też niewłaściwe udokumentowanie skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Dostawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 pzp, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Dostawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem oraz, że osoby, które podpisały ofertę są upoważnione do działania działalność jego imieniu, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ w przypadku działania przez pełnomocnika do oferty załączyć należy oryginał pełnomocnictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pimr.poznan.pl odnośnik PRZETARGI
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach