Przetargi.pl
DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2009/2010

Urząd Gminy Turek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Turek
    ul. Ogrodowa 4 4
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:turek-g@info.wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jedno zadanie, które obejmuje dowozy dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjum z Gminy Turek oraz powrotny przewóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na dowozie uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Turek oraz powrotny przewóz do miejsca zamieszkania uczniów. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma być wykonywana przez dwa autobusy, z których każdy ma mieć co najmniej 39 miejsc siedzących. Średnia dzienna ilość kilometrów będzie wynosić: autobus nr 1 - 97 km, autobus nr 2 - 120 km, Ilość kilometrów może ulec niewielkim zmianom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601134004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz uwierzytelnioną kserokopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest podpisać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: w okresie ostatnich trzech lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (potwierdzoną opiniami (referencjami) uzyskanymi od zamawiających stwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością), dysponuje co najmniej dwoma autobusami (o minimalnej liczbie miejsc siedzących 39 w każdym autobusie) mającymi aktualne badania techniczne oraz dysponuje dwoma kierowcami, którzy posiadają aktualne prawo jazdy kat. D, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: posiadać polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę należy przygotować na lub w oparciu o formularz, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje), stanowiące Załącznik Nr 4, 5) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Uwierzytelniona kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, 8) Uwierzytelnione kserokopie aktualnych dowodów rejestracyjnych co najmniej dwóch autobusów, 9) Uwierzytelnione kserokopie praw jazdy kat. D dwóch kierowców, 10) Uwierzytelniona kserokopia polisy ubezpieczeniowej OC lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 11) Zaakceptowany (parafowany na każdej stronie) wzór umowy - Załącznik Nr 5,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną