Urząd Gminy Garwolin ogłasza przetarg
- Adres: 08-400 Garwolin, ul. Mazowiecka 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6820560 w. 57 , fax. 025 6820567
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Garwolin
ul. Mazowiecka 16 16
08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
tel. 025 6820560 w. 57, fax. 025 6820567
REGON: 00053622600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nowego lekkiego samochodu strazackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sulbinach gmina Garwolin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedsięwzięcia obejmuje: Zakup nowego lekkiego samochodu strażackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sulbinach Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja przetargowa na podstawie, której wykonawcy zobowiązani są do opracowania ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1) Oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Oferenci, którzy spełnią wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu będą sprawdzane przez komisję przetargową, jeżeli oferta nie będzie spełniać wymaganych przez zamawiającego warunków, oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że oferent nie zalega z zapłatą podatku z wyjątkiem przypadku, kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. d) Zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o wielkości i przedmiocie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem niniejszego postępowania - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostawy te były udokumentowane listami referencyjnymi. (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) f) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. g) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. h) Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji i serwisu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolim-gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Draminie (Gmina Baboszewo, pow. płoński)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zbuczyn
Dodano: 2016-07-27 - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach, zrzeszonej w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym
Dodano: 2016-07-27 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów
Dodano: 2016-07-27 - zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego ze sprzętem ratowniczo gaśniczym zamontowanym na stałe z napędem 4x4 z funkcja ograniczenia skażeń chemiczno - ekologicznych dla OSP Boża Wola
Dodano: 2016-07-27 - Zakup samochodu strażackiego dla OSP Stromiec
Dodano: 2016-07-27 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dąbrówka-Ług
Dodano: 2016-07-26 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2016-07-21