Przetargi.pl
ZAKUP NOWEGO APARATU USG

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Floriana Ceynowy 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6854800 , fax. 058 6854840
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    ul. Floriana Ceynowy 7 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6854800, fax. 058 6854840
    REGON: 58919418230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP NOWEGO APARATU USG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP NOWEGO APARATU USG WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAZEM, URUCHOMIENIEM I PRZESZKOLENIEM ZGODNIE Z ZAŁ. NR 2 I siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 , nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. b./ wypełnione oświadczenie z art. 22i art. 24 ustawy Pzp wg Załącznika Nr 3 W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną c/ Formularz ofertowy- /załącznik Nr 1 / d/Formularz - szczegółowy opis parametrów /załącznik Nr 2/ f/ Zaakceptowany projekt umowy - /załącznik Nr 4,/ g Upoważnienie do podpisania Oferty w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż Właściciela h/Załącznik - warunki gwarancyjne i pogwarancyjne /załącznik Nr 5) i/ Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20kwietnia 2004r. o wyrobach (D. U. Nr 93 poz. 896 z 2004r.). j/Folder, instrukcja obsługi k/ zawarte w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach