Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
- Data zamieszczenia: 2017-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
ul. Grabiszyńska 105
53439 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3349520, 410
REGON: 29429500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy niebędący przedsiebiorca
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nebulizatorów wysokowydajnych - 4 sztuki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup nebulizatorów wysokowydajnych - 4 sztuki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem asortymentowo –cenowym stanowiącym zał. nr 1 do oferty oraz zał. nr 2 do oferty –parametry techniczne (bez dodatkowych dopisków i zmian). 2.Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia ( zał. nr 3 do SIWZ ), 3.Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 4 do SIWZ), 4.Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt:6 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ 8.dokładny opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z powyższym opisem w formie katalogu, lub opisu technicznego albo innego dokumentu w języku polskim np. instrukcja Obsługi urządzenia ( lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego ze wskazaniem strony w dokumencie na ,której znajdują się powyższe informacje – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego w załączniku nr 2 do oferty – (załącznik nr 1 do SIWZ). Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. 9. Instrukcja obsługi w języku polskim w formie wydruku na zaoferowany przedmiot zamówienia – wykonawca może załączyć 1egz w wersji papierowej lub na płycie CD do oferty, a drugi do dostawy. 10. Zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dz. U. nr 107 poz.679 ze zm)- na żądanie Zamawiającego. 11. wykaz dostaw wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizacje przynajmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia lub rodzajowo podobne urządzenia o wartości minimum ; 3 000,00zł brutto
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy odczynników do badań parametrów krytycznych RKZ wraz z dzierżawą analizatorów RKZ przeznaczonych do pracy w trybie POCT oraz systemu informatt do nadzoru nad w/w aparatami
Dodano: 2022-12-13 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem i przeszkoleniem personelu) urządzeń do fizjoterapii w Domu Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju, transportem wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2022-10-12 - zakup leku o nazwie Fraxiparyne multi
Dodano: 2021-05-14 - dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów
Dodano: 2021-03-12 - ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19
Dodano: 2021-02-22 - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz innego sprzętu dla potrzeb pracowni immunologii transfuzjologicznej
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa towaru przeznaczonego do zapobiegania oraz zwalczania zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (COVID-19)
Dodano: 2021-01-13 - dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów
Dodano: 2020-12-30 - ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19
Dodano: 2020-12-17 - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz innego sprzętu dla potrzeb pracowni immunologii transfuzjologicznej
Dodano: 2020-12-04