Polska Agencja Informacji i Handlu S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 00-585 Warszawa, Bagatela
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3349800, 3349966 , fax. 223 349 999
- Data zamieszczenia: 2017-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Informacji i Handlu S.A.
Bagatela 12
00-585 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3349800, 3349966, fax. 223 349 999
REGON: 1207066900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paih.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup na okres 1 roku dostępu do danych na temat przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 2 części: Część I: Zakup dostępu do internetowej bazy marketingowej danych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw, Część II: Zakup dostępu do raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej przedsiębiorstw polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup na okres 1 roku dostępu do danych na temat przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część I: Zakup dostępu do internetowej bazy marketingowej danych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Część II: Zakup dostępu do raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej przedsiębiorstw polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte ewe wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI lit A ust. 3 (jeżeli dotyczy) 4) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. W powyższym zakresie przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie we własnym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu do serwisów informacyjnych
Dodano: 2024-06-05 - Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Dodano: 2024-05-23 - Wykonanie usługi polegającej na wdrożeniu i utrzymaniu systemu „Nowodworskiej Karty Mieszkańca”
Dodano: 2023-10-05 - Zakup dostępu do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych w podziale na 5 części
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa prasy papierowej krajowej i zagranicznej oraz prenumerata prasy elektronicznej w podziale na 3 części.
Dodano: 2022-12-28 - Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Dodano: 2022-10-12 - Zakup dostępu na jeden rok do danych nt.światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części
Dodano: 2021-04-29 - Usługa polegająca na korzystaniu z Codziennego Serwisu Informacyjnego Polskiej Agencji Prasowej
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa prasy papierowej krajowej i zagranicznej oraz prenumerata prasy elektronicznej dla kierownictwa resortu, departamentów i biur Ministerstwa Sprawiedliwości w podziale na 3 części
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa prasy papierowej krajowej i zagranicznej oraz prenumerata prasy elektronicznej dla kierownictwa resortu, departamentów i biur Ministerstwa Sprawiedliwości w podziale na 3 części.
Dodano: 2020-10-23