Przetargi.pl
Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej do remontu dróg utrzymywanych przez ZDP w Pasłęku

Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Dworcowa 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552482441
  • Data zamieszczenia: 2022-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
    Dworcowa 6
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552482441
    REGON: 170818349
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.powiat.elblag.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej do remontu dróg utrzymywanych przez ZDP w Pasłęku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rzedmiot zamówienia obejmuje zakup przez Zamawiającego następujących mieszanek do ogólnej ilości 500 ton:- mieszanka AC 11 S 50/70 – 105 Mg; -mieszanka AC 8 S 50/70 – 55 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113620-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający wymaga przedłożenia wykazu sprzedaży mieszanki mineralno-asfaltowej wykonanych nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których sprzedaż ta została wykonana, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te sprzedaż została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego sprzedaż została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZzgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 13.4.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach