Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2014-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli standardowych dla KWP w Katowicach oraz KMP/KPP garnizonu śląskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - miejsca dostaw załączniku nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 załączniku nr 5 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2 załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 3 załączniku nr 7 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 4 załączniku nr 8 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 5 2. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. 3. Podane w załączniku od nr 4 do 8 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji ilości asortymentu stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia. 4. Ilość dostarczonego asortymentu w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a ceną Wybranego Wykonawcy dla danego zadania. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 6. Cena jednostkowa asortymentu dostarczonego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr od 4 do 8 do SIWZ - formularzu cenowym. 7. Dostawa asortymentu w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie do dnia 15.12.2014r. 8. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tego samego modelu i o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr od 4 do 8 do SIWZ -formularzu cenowym. 9. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego odpowiednio w załącznikach od nr 4 do nr 8 do SIWZ. 10. Ilość mebli przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego. Asortyment zakupiony w ramach opcji będzie wynikać z załącznika nr 4 do umowy - formularz cenowy w ramach opcji. 11. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczany asortyment. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy. 12. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie oraz zamontowanie asortymentu 13. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - miejsce dostaw 14. Parametry asortymentu opisane w załącznikach od nr 4 do nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego tzn. posiadają zgodność w zakresie wymiarów, koloru i innych parametrów funkcjonalnych. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium do postępowania dla zadania nr 1,2,3 i 5. Wadium należy wnieść zgodnie z rozdziałem VI SIWZ - Wymagania dotyczące wadium. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie żąda wniesienia wadium dla zadania nr 4 - meble drewniane dla KMP Żory
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/54/JP
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli do gabinetu i sekretariatu Prorektora ds. Marketingu oraz Działu ds. Organizacji i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie i dostawa mebli w ramach zadania kompleksowa termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji poprzez wymianę źródła ciepła w nowej siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Sobieskiego 3 w Chorzowie
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/49/EO
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/47/MW
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Inżynierii Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/37/EO
Dodano: 2016-06-07