Gmina Daleszyce ogłasza przetarg
- Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
REGON: 29101004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli do ośrodka prowadzącego działalność edukacji ekologicznej w Widełkach na terenie Gminy Daleszyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ośrodka prowadzącego działalność edukacji ekologicznej w miejscowości Widełki na terenie Gminy Daleszyce. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie, ustawienie oraz montaż przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także, (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016 r., poz., 806) – jeśli dotyczy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów oraz dostarczy Zamawiającemu wszelkie licencje na dostarczone programy (jeśli dotyczy). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy). Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w miejscu dostawy sprzętu tj. ośrodek prowadzący działalność edukacji ekologicznej w miejscowości Widełki na terenie Gminy Daleszyce lub wymieniać na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. Zamawiający dopuszcza do stosowania materiały zamienne/równoważne pod warunkiem zastosowania elementów o parametrach, co najmniej nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte nazwy własne, które mogą pojawić się w opisie zamówienia określają minimalny standard jakościowy materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie zastosowane materiały równoważne/zamienne muszą posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i atesty. Rozwiązania wynikające z zastosowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych/zamiennych nie mogą wywoływać żadnych zmian parametrów techniczno - użytkowych. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i ar. 7 Ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-09-26 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA DZIAŁU REHABILITACJI SZPITALA ŚW.LEONA W OPATOWIE ORAZ URZĄDZENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY HOSPICJUM W OPATOWIE
Dodano: 2023-06-01 - „Zakup wyposażenia socjalno-biurowego (meble) w ramach adaptacji II piętra budynku A w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze”
Dodano: 2023-05-08 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-01-18 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa wyposażenia sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji
Dodano: 2022-11-17 - „Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-11-17 - „Dostawa wyposażenia do Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie”, w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców"
Dodano: 2020-11-05