Gmina Glinojeck ogłasza przetarg
- Adres: 06-450 Glinojeck, Płocka, 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Glinojeck
Płocka, 12
06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie
REGON: 130377882 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.e-biuletyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup mebli do budynku Gminnego Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej w Glinojecku ..." - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1)Zakup mebli do budynku Gminnego Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej w Glinojecku w ramach zadania pn.: „Rozbudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pod Gminne Centrum Integracji Zawodowej i Społecznej w Glinojecku”Część 2)„Zakup wyposażenia do Placówki Wsparcia Dziennego „Promyk” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:Dla części 1)1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).Dla części 2)500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał w:wykazie dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Dla cześci 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże w wykazie dostaw, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda dostawa oraz załączy dowody dotyczące tych dostaw określające, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.Dla części 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże w wykazie dostaw, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie mebli o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda dostawa oraz załączy dowody dotyczące tych dostaw określające, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Dostawa wyposażenia meblowego (mebli ze stali nierdzewnej i regałów magazynowych) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – III procedura
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa zestawu 432 stołków na potrzeby Centrum Nauki Kopernik w ramach realizacji inicjatywy SOWA.
Dodano: 2024-07-03 - "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i sukcesywna dostawa foteli obrotowych - sprawa 3/ZP/2024
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-005/2024
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24