Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2023/2024 z zakresu dowożenia dzieci do szkół podstawowych na terenie gminy Stare Babice.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 730 80 34
  • Data zamieszczenia: 2023-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 22 730 80 34
    REGON: 013271855
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2023/2024 z zakresu dowożenia dzieci do szkół podstawowych na terenie gminy Stare Babice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2023/2024 z zakresu dowożenia dzieci do szkół podstawowych na terenie gminy Stare Babice, tj.1) wykonywanie usług przewozowych polegających na dowozie do szkół podstawowych na terenie gminy Stare Babice, uczniów, którym zgodnie z przepisami prawa przysługuje bezpłatny transport i opieka w czasie przewozu, zgodnie z załączonym harmonogramem. Rozkład i trasa może ulec zmianie po rozpoczęciu roku szkolnego i przekazaniu przewoźnikowi zaktualizowanych danych na temat przewożonych dzieci.Są to usługi w tzw. komunikacji zamkniętej, polegające na przewozie uczniów: a) Zadanie A – dowóz i odwóz do Szkoły Podstawowej w Koczargach Starych i Borzęcinie Dużym;b) Zadanie B – dowóz i odwóz do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach i Zielonkach Parceli (codziennie jeden odwóz ze szkoły do ronda Radia Wolna Europa - skrzyżowanie ul. Górczewskiej i ul. Lazurowej w Warszawie),c) Zadanie C – fakultatywny dowóz i odwóz ze Szkoły Podstawowej w Borzęcinie Dużym na pływalnię w Ożarowie Mazowieckim lub pływalnie w innej lokalizacji (Zamawiający w ramach trasy przewiduje postój autokaru na czas odbywania się zajęć na basenie, a Wykonawca nie będzie za ten czas pobierał dodatkowych opłat), zadanie realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem szkół;d) Zadanie D – fakultatywny dowóz i odwóz ze Szkoły Podstawowej w Koczargach Starych i ze Szkoły Podstawowej w Zielonkach-Parceli na pływalnię w Ożarowie Mazowieckim lub w Warszawie lub na pływalnię w innej lokalizacji (Zamawiający w ramach trasy przewiduje postój autokaru na czas odbywania się zajęć na basenie, a Wykonawca nie będzie za ten czas pobierał dodatkowych opłat), zadanie realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem szkół; Szacunkowa ilość kilometrów dla zadań A, B, C i D – ok. 1800 km/tydzień2) dodatkowy dowóz uczniów na konkursy, zawody sportowe, wycieczki, wyjazdy, do domów opieki społecznej, dowóz uczniów ze szkół podstawowych z terenu Gminy Stare Babice na posiedzenia Młodzieżowej Rady Gminy Stare Babice do Urzędu Gminy Stare Babice przy ul. Rynek 21, innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego itp. zgodnie z potrzebami i na polecenie Zamawiającego ok. 1000 km.Podane ilości są szacunkowe i służą jedynie do określenia zakresu zamówienia. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie rzeczywiście przejechanych kilometrów. Wykonawca zobowiązuje się do rzetelnego wykazywania liczby przejechanych kilometrów drogami publicznymi we wszystkich zadaniach, a Zamawiający ma prawo do zweryfikowania ilości wykazanych kilometrów w załączniku do faktury na podstawie odległości na mapach Google Maps.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:1) Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wymagana przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym2. Zdolność techniczna i zawodowaZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:1) Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi (objęte dwiema odrębnymi umowami) dowożenia dzieci na zajęcia lekcyjne lub pozalekcyjne przez okres minimum 10 miesięcy każda. Dowożenie dzieci w ramach ww. usług musi być wykonywane autobusem;2) Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 autobusem min. 55-59 miejsc siedzących, 2 autobusami posiadającymi min. 35-40 miejsc siedzących każdy, i 2 autobusami min. 25-30 miejsc siedzących każdy i przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci.Osoby przewożone (dzieci i opiekun) muszą mieć zapewnione miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa.Autobusy muszą odpowiadać wymaganiom dla autobusu szkolnego określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia oraz warunkom technicznym określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,3) Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej następującymi osobami:5 kierowcami kierującymi pojazdami Wykonawcy posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania autobusem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach