Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6640747 , fax. 042 6640749
- Data zamieszczenia: 2015-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Aleja Kościuszki 107/109
90-928 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6640747, fax. 042 6640749
REGON: 00032341800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gpv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli biurowych i krzeseł na potrzeby Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł do obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 w Łodzi oraz ul. Kopcińskiego 56 w Łodzi. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie - do dnia 30 października 2015 roku, zgodnie z punktem 5.1. SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. Przedmiot zamówienia: Dostawa mebli biurowych i krzeseł do obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi położonego w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 oraz ul. Kopcińskiego 56 wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego Opis przedmiotu: Został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 130 024, 50 PLN netto Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień 39112000-0 krzesła, 39131100-0 - regały archiwalne, 39151000-0 - różne meble. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1.1. Wadium ustala się w wysokości: 3 900,00 PLN W przypadku składania oferty częściowej na więcej niż jedną część, kwota wadium podlega odpowiedniemu zsumowaniu części, na które zostanie złożona oferta. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 47 1130 1017 0021 1001 3490 0004 - Bank Gospodarstwa Krajowego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami zawartymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający oświadcza, że zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający oświadcza, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi
Dodano: 2016-05-05 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 209.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę mebli biurowych dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa i montaż nowego wyposażenia meblowego wraz dostawą wyposażenia meblowego po renowacji dla pomieszczeń Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa i montaż wyposażenia dla pomieszczeń kuchni oraz bufetu Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli i innego sprzętu stanowiącego wyposażenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Łódzkiej Niespodzianka w Wiartlu
Dodano: 2014-05-27 - Dostawa krzeseł na wyposażenie sceny kameralnej oraz pomieszczeń Teatru Wielkiego w Łodzi wraz ze świadczeniem serwisu gwarancyjnego
Dodano: 2013-05-15 - Dostawa krzeseł dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2012-08-23 - zakup i dostawa 40 nowych krzeseł
Dodano: 2012-07-10 - Dostawa wraz z montażem mebli do Bursy Samorządu Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Narutowicza 122, 90-145 Łódź
Dodano: 2011-11-14 - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na dostawę krzesełek i stolików do wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Antoniówka
Dodano: 2011-06-27