Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 59 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 59 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem w pomieszczeniach i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych, elementów wyposażenia wnętrz dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach EC1 Łódź - Miasto Kultury w zakresie przedstawionym poniżej w tabeli: L.p. mebel symbol mebla Ilość zamówienie podstawowe Prawo opcji 1 fotele obrotowe FO 39 15 2 Biurka narożne BN 10 8 3 kontener do biurek (3 szuflady ) KT 39 15 4 stolik pomocniczy SP 1 6 5 biurko prostokątne BP 19 12 6 duże biurko prostokątne DBP 0 12 7 szafa na dokumenty SA 13 22 8 regał otwarty (5 półek) RO 14 10 9 regał archiwizacyjny RA 22 30 10 szafa ubraniowa SU1 6 2 11 Drabinka biurowa składana DR 0 2 12 Szafy metalowe PN 0 8 13 Stół konferencyjny ST 0 2 14 Stół konferencyjny typu beczka ST1 1 1 15 krzesła KK 42 20 16 moduł wypoczynkowy Cube z oparciem narożny CU 3 3 17 moduł wypoczynkowy Cube z oparciem CUN 1 2 18 Cube stolik CUS 1 2 19 szafka biurowa niska SBN 3 5 20 kosze na śmieci 20 l KS1 12 20 21 wieszak stojący W2 7 15 22 Wieszak mobilny na 50 osób WM 1 10 23 Samogaszący kosz na śmieci, 20 l KS2 0 10 24 Kosz na śmieci 45l KS3 0 7 25 Popielnica z koszem KP 0 11 26 Kosz na makulaturę KM 0 1 27 Szafa ubraniowa typu L 6-drzwiowa SUO3 0 4 28 Szafa ubraniowa typu L 4-drzwiowa SUO4 0 2 29 Wieszak ścienny WS 0 4 30 tablica suchościeralna mobilna TSM 3 0 31 Tablica suchościeralna wisząca duża TS1 0 3 32 Tablica suchościeralna wisząca mała TS2 0 3 2. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t. j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie: a)trudnozapalności i nie wydzielania toksycznych produktów rozkładu i spalania - materiałów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z 2002r. z późn. zmianami) i normami polskimi lub europejskimi, ( PN- EN-1021- 2:2014:12, PN-B-02855:1988 i PN-B-02855:1988 - ) płyty meblowe niezapalne mieszczące się w klasie M1 oraz B- s2-d0 zgodnie z normą PN-EN 13501-1; b)wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1). c) Minimalnych wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). 3. Termin gwarancji na przedmiot dostawy- 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, , w formie protokołu uzgodnień, szczegóły dotyczące koloru tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów. Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertą, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty. 5. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI Zamawiający zastrzega, iż w terminie do dnia 31.10.2016 r. przewiduje możliwość skorzystania z prawa zwiększenia ilości zamawianych sztuk produktów w ilościach wskazanych w tabeli w kolumnie prawo opcji. Zamawiający zastrzega, iż może nabyć wszystkie sztuki produktów objętych prawem opcji lub tylko część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji przedstawiają istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy zł) FORMA, TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A Oddział w Łodzi numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą PZP. 5.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 134/DZA/PN/2016 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zaleca się, aby zawierała ona następujące elementy: 1)oznaczenie dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji - tj. Zamawiającego, gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, w tym w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanie wszystkich tych podmiotów (wykonawców), 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), 5)nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że: a)Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP lub b)Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP lub c)Wykonawca (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP lub d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 6)Postanowienia pkt 5 powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt. 2e. 7)Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art.46 ust. 4a oraz art.46 ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ec1lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach