22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2019-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.pl.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów sanitarnych, elektrycznych i budowlanych dla 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów sanitarnych, elektrycznych oraz budowlanych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim według wykazu oraz opisu przedmiotu zamówienia określonego w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 6, 7 i 8 do SWIZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 osobne części: CZĘŚĆ NR 1- „Zakup materiałów sanitarnych dla Sekcji SOI 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. Blot w Pruszczu Gdańskim”; CZĘŚĆ NR 2 - „Zakup materiałów elektrycznych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”; CZĘŚĆ NR 3- „ Zakup materiałów budowlanych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44411000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Wypełnione Formularze cenowe- zgodnie z załącznikami nr 6,7 i 8 do SIWZ; c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, – zgodnie ze wzorem Załącznika nr 5 do SIWZ; d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną