Przetargi.pl
Przebudowa oraz robudowa budynków Teatru Wybrzeże w Gdańsku

Teatr Wybrzeże w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-834 Gdańsk, ul. Świętego Ducha
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3011836 , fax. 58 3012046
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wybrzeże w Gdańsku
    ul. Świętego Ducha 2
    80-834 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3011836, fax. 58 3012046
    REGON: 27910800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz robudowa budynków Teatru Wybrzeże w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu p.n. Przebudowa i rozbudowa obiektów Teatru Wybrzeże w Gdańsku. Na przedmiot zamówienia składają się: 1.1 Przebudowa budynku sceny Malarnia – etap 2 tj. wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku sceny Malarnia, wraz z uporządkowaniem terenu przyległego (m.in. odtworzenie/wykonanie nawierzchni z kostki granitowej na dziedzińcu). Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) ścianki działowe i obudowy g-k, 2) tynki i okładziny wewnętrzne, 3) stolarka drzwiowa, 4) podłoża, posadzki, podłogi, 5) malowanie, 6) instalacje wod-kan, c.o., p.poż., 7) instalacje elektryczne, 8) instalacje niskoprądowe, SSP, DSO, 9) wentylacja i klimatyzacja, 10) automatyka + BMS, 11) instalacje systemu elektroakustyki, inspicjenta, oświetlenia scenicznego, 12) technologia sceny, 13) uporządkowanie terenu, roboty drogowe (dziedziniec). 1.2. Przebudowa budynku głównego – etap 1. 1) Roboty ogólnobudowlane, wg dokumentacji projektowej, 2) Roboty branży sanitarnej, wg dokumentacji projektowej, 3) Roboty branży elektrycznej, wg dokumentacji projektowej. 2. W ramach przedmiotu zamówienia, w zakresie przebudowy budynku sceny Malarnia, wykonawca zobowiązany będzie: 1) Opracować, dla drzwi pożarowych III.D102, indywidualną dokumentację techniczną, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych, uzgodnić dokumentację z autorem projektu, oraz złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 10 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych. 2) Własnym kosztem i staraniem, do dwukrotnego wykonania badań akustycznych (lub modelowania) Sali teatralnej przez podmioty posiadające odpowiednie narzędzia, kwalifikacje i doświadczenie. 3) Do rejestracji w UDT urządzeń mechaniki sceny (decyzja o rejestracji i dopuszczeniu do użytkowania musi zostać złożona wraz ze zgłoszeniem o zakończeniu robót). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Ponieważ w przedmiarach robót ujęte są pozycje, które zostały już wykonane w ramach etapu I – stan surowy, zamawiający wykreślił te pozycje, i udostępnił skany aktualnych przedmiarów robót. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami zawartymi w przedmiarach, a informacjami zawartymi w dokumentacji projektowej, obowiązkiem wykonawcy jest, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, zwrócenie się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 5. Ponieważ dokumentacja projektowa obejmuje zespół obiektów, w tym poza budynkiem Malarni, budynki Stara Apteka i Przejście Bramne, zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje jedynie budynek Malarni. Budynki Stara Apteka, Przejście Bramne oraz podziemny budynek techniczny, zostały już zrealizowane i są oddane do użytku. 6. W budynku Starej Apteki, który graniczy ścianą w osi III.A z budynkiem Malarnia, na II piętrze znajduje się pomieszczenie Serwerowni, II.205 (załącznik nr 7 do SIWZ – rzut II piętra Stara Apteka), w którym zlokalizowana jest centralka pożarowa POLON6000, i do tej centralki należy doprowadzić instalacje SSP z Malarni (po wykonaniu instalacji, wykonawca zobowiązany jest do wykonania prób pożarowych w budynku Malarnia). W tym samym pomieszczeniu zlokalizowane są: 1) główna centrala DSO producenta firmy AMBIENT SYSTEM, i do tej centrali należy doprowadzić instalacje DSO, 2) centralna bateria oświetlenia awaryjnego CBS producenta AWEX, i do tej centrali należy doprowadzić instalacje oświetlenia awaryjnego, 3) centralka kontroli dostępu: jednostka sterująca KDH-KS2012-IP (producent KaDe). Ponadto w budynkach Stara Apteka i Przejście Bramne zainstalowano dla tej centralki czytniki typu KDH-C100H, należy zapewnić kompatybilność, 4) Szafa RACK dla elektroakustyki – do tej szafy wpięty został cały system elektroakustyki z budynków Stara Apteka i Przejście Bramne. Obowiązkiem wykonawcy jest połączenie systemu wykonanego w budynku Stara Apteka, z systemem który będzie realizowany w budynku Malarnia. 7. Zasilanie rozdzielnic, szaf – rozdzielnica główna (RG) zlokalizowana jest w podziemnym budynku technicznym, przygotowane zostały szachty kablowe z budynku Malarnia do podziemnego budynku technicznego, w celu ułożenia przewodów. 8. Instalacje sanitarne. Z budynku Stara Apteka wyprowadzone zostały przez ścianę w osi III.A, i zaślepione po stronie budynku Malarnia, następujące instalacje: 1) pion instalacji kanalizacji sanitarnej (rury niskoszumowe), 2) instalacja wody ciepłej dn20 i cyrkulacyjnej dn15, 3) instalacja wody zimnej dn20 4) instalacja hydrantowa dn40, 5) instalacja c.o. (zasilanie + powrót), średnica pionu dn25 (rury z tworzyw sztucznych Pex) – przygotowano również odejście od pionu o średnicy dn20 pod grzejniki w Sali teatralnej. 9. Podłoga sceniczna: deska sosnowa 50x100 lub 50x50mm (uzgodnić z Działem Technicznym Teatru Wybrzeże przed przystąpieniem do zamawiania materiału), klejona warstwowo w przekroju pionowym, ułożona na legarach, udarowo odporna, olej sceniczny czarny, zabezpieczenie p.poż.; łączenie desek pióro-wpust po dłuższej krawędzi deski. 10. Architektura. Rysunek nr 004, rew. 01, Rzut poddasza. W ramach etapu 1 wykonana została fasada III.Fz1. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia pozostała fasada III.Fz2. 11. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 13. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (co potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej nr 2315/13 z dnia 14 października 2013 r.). Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Wskazane w przedmiarach robót, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”. 14. Wskazane w dokumentacji atesty, świadectwa jakości (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość wbudowanych materiałów i zamontowanych urządzeń wykonawca będzie dostarczał w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy:  wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub  wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 44 1440 1101 0000 0000 1226 4208. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Przebudowa oraz rozbudowa budynków Teatru Wybrzeże. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 6. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy złożyć w sekretariacie Teatru Wybrzeże, ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 8. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach