Przetargi.pl
Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2017-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. „Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 – Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44.11.10.00-1 – Materiały budowlane, 44.11.12.00-3 – Cement, 44.11.30.00-5 – Drogowe materiały konstrukcyjne, 44.11.31.00-6 – Materiały chodnikowe, 44.11.40.00-2 – Beton, 44.80.00.00-8 – Farby, lakiery i mastyksy, 44.81.00.00-1 – Farby, 44.83.00.00-7 – Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki, 44.83.20.00-1 – Rozpuszczalniki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg, w szczególności: sprzedaży i dostawy własnym transportem wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego materiałów drogowych-betonowych; zakupie betonu towarowego oraz zakupie cementu; zakupie materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów (odbiór środkiem transportu Zamawiającego) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa materiałów drogowych betonowych: 1) kostka betonowa, szara, gr. 6 cm – 100 m2, 2) kostka betonowa, szara, gr. 8 cm – 100 m2, 3) krawężnik prosty, 15x30x100 – 200 szt., 4) krawężnik najazdowy, 15x22x100 – 50 szt., 5) krawężnik skośny, 15x22/30x100 – 20 szt., 6) obrzeże betonowe, 20x6x100 – 100 szt., 7) obrzeże betonowe, 30x8x100 – 100 szt., 8) płyty ażurowe, 60x40x8 – 150 szt. Wymagania organizacyjne: Kostka betonowa o kształcie prostokąt lub kość Punkty dostawy: a) Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, b) Obwód Drogowy Syców – ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców, c) Plac budowy – teren Powiatu Oleśnickiego. Zamówienie obejmuje zakup materiałów, transport i rozładunek – sukcesywnie, według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, po pisemnym zgłoszeniu (faksem) ilości, miejsca i terminu dostaw – jednak nie później niż w terminie 2 dni od złożonego zamówienia. Minimalna jednorazowa ilość zamówionego materiału będzie wynosić 3 palety. Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie (dzień, godzina) dostawy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały posiadały stosowne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie np. atesty, aprobaty, certyfikaty, świadectwa. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Oferowane materiały winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania na koszt Wykonawcy badania mrozoodporności, ścieralności oraz innych badań związanych z przedmiotem zamówienia. Palety będą zwracane sukcesywnie Wykonawcy podczas kolejnych dostaw materiałów. Kompleksowe rozliczenie zwrotu palet nastąpi w ciągu 9 miesięcy od ostatniej dostawy materiału. ZADANIE NR 2: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 20 m3. Zadanie nr 2 obejmuje zakup betonu towarowego C12/15. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 3: Zakup cementu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie: Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 300 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy i w Sycowie (odbiór własnym środkiem transportu). Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania – dostawca musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby ZDP (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica). ZADANIE NR 4: Zakup materiałów do bieżącego utrzymania mostów i przepustów dla Obwodów Drogowych w Oleśnicy i w Sycowie: 1) farba nawierzchniowa do stosowania bezpośrednio na rdzę w kolorze białym, niebieskim, zielonym i czerwonych – w ilości do ok. 100 litrów, 2) rozpuszczalnik – w ilości do ok. 20 litrów, 3) pędzel płaski 50 mm – w ilości do ok. 100 szt., 4) krążki ścierne listkowe na szlifierkę kątową średnicy fi 125 – w ilości do 50 szt. 5. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 6. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał / sprzedawał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw / zakupów i zaoferowanych cen jednostkowych. 7. Zakres przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie za pomocą faksu, telefonicznie lub osobiście według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 14. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych. 15. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 16. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 17. Przekazanie ilości i zakresu przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pisemnie za pomocą sporządzonego protokołu. 18. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 19. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 20. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 22. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 23. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 ze zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach