Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
Kryształowa 49
58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
REGON: 23082161200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż kontenerowego zaplecza szatniowo-sanitarnego na terenie stadionu miejskiego przy ul. Jeleniogórskiej 3, działka nr 15 obręb 0004 Piechowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę i montaż na wykonanych przez Zamawiającego fundamentach w formie płyty fundamentowej lub ławie fundamentowej lub stopach fundamentowych – sposób wykonania posadowienia po wyłonieniu Wykonawcy – kontenerowego zaplecza szatniowo – sanitarnego wraz z wyposażeniem, na terenie stadionu miejskiego przy ul. Jeleniogórskiej 3 w Piechowicach oraz dokonanie podłączeń kontenera do sieci wodno – kanalizacyjnej i elektroenergetycznej wykonanej uprzednio przez Zamawiającego – podejścia sieci wg. wskazań i uzgodnień z Wykonawcą; Parametry kontenerowego zaplecza szatniowo-sanitarnego składającego się z następujących elementów: 1.Szatnia gości o min. powierzchni 25m2, nie licząc powierzchni zaplecza sanitarnego wraz z zapleczem sanitarnym (3 kabiny prysznicowe lub 3 prysznice w wydzielonym pomieszczeniu, umywalka, kompakt WC w wydzielonym pomieszczeniu, podgrzewacz wody o pojemności 200l), lustro nad umywalką, uchwyt na papier toaletowy, pojemnik na mydło i ręcznik papierowy, wentylacja wyciągowa – sanitariat, kratka wentylacyjna grawitacyjna – szatnia. 2.Szatnia gospodarzy o min. powierzchni 25m2, nie licząc powierzchni zaplecza sanitarnego wraz z zapleczem sanitarnym (3 kabiny prysznicowe lub 3 prysznice w wydzielonym pomieszczeniu, umywalka, kompakt WC w wydzielonym pomieszczeniu, podgrzewacz wody o pojemności 200l), lustro nad umywalką, uchwyt na papier toaletowy, pojemnik na mydło i ręcznik papierowy, wentylacja wyciągowa – sanitariat, kratka wentylacyjna grawitacyjna – szatnia. 3.Pomieszczenie dla sędziów o powierzchni min. 8,5 m2 wraz z kabiną prysznicową, umywalką oraz kompaktem WC, lustro nad umywalką, uchwyt na papier toaletowy, pojemnik na mydło i ręcznik papierowy, wentylacja wyciągowa – sanitariat, kratka wentylacyjna grawitacyjna – szatnia. 4.Podręczny magazynek, min 5,5 m2, przyległy do pomieszczenia sędziów, kratka wentylacyjna grawitacyjna 5.Sanitariaty dla widzów – 2 szt. (dla kobiet, przystosowany również dla osób niepełnosprawnych i mężczyzn) każdy wyposażony w umywalkę i toaletę, uchwyt na papier toaletowy, pojemnik na mydło i ręcznik papierowy, wentylacja wyciągowa 6.Pomieszczenie gospodarcze o pow. min. 5,5 m2, kratka wentylacyjna grawitacyjna Uwaga: Kontenerowe zaplecze składające się z w/w elementów powinno być wykonane w taki sposób aby zmieściło się w obszarze w kształcie prostokąta o wym. 26 m x 7 m. Z uwagi na to, że jeden z dłuż-szych boków tego prostokąta przylega do ogrodzenia betonowego w rozwiązaniach projektowych należy założyć brak okien od tej strony zaplecza. Umiejscowienie obszaru na którym będzie monto-wane zaplecze w stosunku do innych obiektów przedstawia mapka. Charakterystyka techniczna kontenera: • konstrukcja stalowa z profili zimno giętych gr. 3-4 mm. zabezpieczona epoksydowymi farbami podkładowymi nawierzchniowo malowane farbami poliuretanowymi, • wypełnienie sufitu płytą warstwową z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm, • wypełnienie ścian płytą warstwową z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm, • ściany działowe wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym gr. 7,5 cm, • podłoga - ocynkowana blacha trapezowa, izolowana wełną mineralną gr. 14 cm. na podłodze wielowarstwowa wzmocniona włóknem szklanym wykładzina PCV o grubości użytkowej min. 0,8, posiadającą klasyfikację ISO w zakresie intensywnego natężenia ruchu. • okna PCV min 1200/1135 (szer./wys.). z roletami zewnętrznymi – 5 lub 7 szt. (po 2 lub 3 szt. w pomieszczeniach szatniowych gospodarzy i gości, w zależności od konfiguracji zestawu, 1 szt. w pomieszczeniu dla sędziów), • okna PCV z roletami zewnętrznymi w sanitariatach dla widzów – 2 szt., o małych wymiarach, dostosowanych do powierzchni i konfiguracji (np. 1200/535 (szer./wys.) lub 535/535 mm), • drzwi wejściowe drzwi stalowe ocieplane – 7 szt., wyposażone w zamki patentowe. • drzwi wewnętrzne do pomieszczeń (oddzielające pomieszczenia szatniowe i sędziów od sanitariatów) stalowe - 3 szt., • instalacja elektryczna prowadzona w kanałach PCV z zabezpieczeniem na każdy odbiornik, • instalacja oświetleniowa - oświetlenie jarzeniowe w sanitariatach IP 65, pozostałe pomieszczenia IP22, w ilości i o mocy dostosowanej do powierzchni pomieszczeń, • instalacja gniazd wtykowych po dwa w każdym pomieszczeniu • grzejniki - elektryczne w ilości i o mocy dostosowanej do powierzchni pomieszczeń, • instalacja wodna wykonana z rurek PEX w systemie skręcanym, • instalacja kanalizacyjna wykonana z PCV, • kolor zewnętrzny oraz wewnętrzny do uzgodnienia. Informacje dotyczące współczynników dla poszczególnych przegród: Ściana zewnętrzna nie więcej niż U = 0.38 W/m2K Stropodach nie więcej niż U = 0.26 W/m2K Posadzka na gruncie nie więcej niż U = 0,26 W/m2K Obiekt sezonowy - nie przewiduje się użytkowania obiektu w zimie. Obiekt nie jest trwale związany z podłożem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiają-cemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2021
Dodano: 2021-01-26 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2021
Dodano: 2020-12-07 - ZAKUP MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH, OSPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO I NARZĘDZI
Dodano: 2020-09-25 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2020
Dodano: 2019-12-17 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, NARZĘDZI
Dodano: 2019-11-08 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej.
Dodano: 2019-10-30 - Dostawa i montaż kontenerowego zaplecza szatniowo-sanitarnego na terenie stadionu miejskiego przy ul. Jeleniogórskiej 3, działka nr 15 obręb 0004 Piechowice
Dodano: 2019-09-20 - Dostawa materiałów budowlanych, drobnego sprzętu, narzędzi. Postępowanie Nr II
Dodano: 2019-04-30 - Dostawa materiałów budowlanych, drobnego sprzętu, narzędzi.
Dodano: 2019-03-29 - Zakup materiałów na bieżące utrzymanie dróg oraz mostów i przepustów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania
Dodano: 2019-03-14