Przetargi.pl
ZAKUP MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY PIŃCZÓW

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3573871 do 75 w. 47 , fax. 041 3572645
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10 10
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3573871 do 75 w. 47, fax. 041 3572645
    REGON: 29100984000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY PIŃCZÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kamiennych zgodnie z niżej podanym asortymentem: tłuczeń 31,5 / 63 gat. I , kliniec 4 / 31,5 gat. I , mieszanka 0-31,5 gat.I , piasek łamany 2 / 4 w ilości 1 800 ton. Szacunkowy udział zakupionych frakcji wynosił będzie: tłuczeń 31,5 / 63 gat. I -20%, kliniec 4 / 31,5 gat. I - 50% , mieszanka 0 / 31,5 gat.I - 20%, piasek łamany 2 / 4 - 10% Do oferowanej ceny materiałów, Zamawiający doliczy koszty związane z transportem tych materiałów, z uwzględnieniem odległości pomiędzy Producentem a Zamawiającym. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie ta oferta, której łączna cena materiałów oraz kosztów transportu Zamawiającego, będzie najniższa Materiał odbierany będzie transportem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288131407
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24.ust.1 i 2 - zał. nr 2 do SIWZ; Świadectwo dopuszczenia stosowania materiałów w budownictwie drogowym - deklaracja zgodności. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. zaświadczenia: z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach