Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec - Zdrój i Pacanów

Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 377-60-39 , fax. 041 3776022
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
    ul. 1 Maja 10 10
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 377-60-39, fax. 041 3776022
    REGON: 29101075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soleczdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec - Zdrój i Pacanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec - Zdrój i Pacanów. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacja projektową obejmuje: - budowę kanalizacji grawitacyjnej (kategorii XXVI) dł. 77115m, kanalizacji ciśnieniowej dł. 14653m, z 22 przepompowniami ścieków (kategorii XXX) wraz z przyłączami elektroenergetycznymi, ogrodzeniem i utwardzeniem terenu przepompowni, - budowę oczyszczalni ścieków w m. Świniary, gm. Pacanów (kategorii XXX) w technologii BIOVAC o przepustowości 300 m3 na dobę wraz z rurociągiem odprowadzającym ścieki oczyszczone, przyłączem wodociągowym i energetycznym oraz utwardzenie terenu na terenie prowadzonej inwestycji, - budowę oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii BIOVAC o przepustowości 700 m3 na ddobę i oczyszczalni ścieków pokąpielowych w technologii INWATEC o przepustowości 200m3 na dobę w miejscowości Wełnin gm. Solec - Zdrój, - budowę systemu sterowania, monitorowania z archiwizacją danych i wizualizacji dla sieciowych przepompowni ścieków w miejscowościach: Zołcza - Ugory, Wójcza, Wójeczka, Biechów, Wola Biechowska - Gmina Pacanów oraz miejscowościach: Piestrzec, Włosnowice, Świniary, Zielonki, Kików, Solec -Zdrój, Zborów, Żuków - Gmina Solec - Zdrój.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 31.07.2009r. do godz. 1100, w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy w Solcu - Zdroju Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju nr rachunku : 66851700070000000003900013 z dopiskiem: wadium na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec - Zdrój i Pacanów. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 31.07.2009r. do godz. 1100. W wymienionym przypadku przekazanie Zamawiającemu kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego u Skarbnika Gminy pok. nr 15. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca złoży kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie oryginalny stempel potwierdzający dokonanie przelewu. Zamawiający otrzyma od Zamawiającego pisemne potwierdzenie złożenia dowodu wniesienia wadium. W związku z powyższym do oferty należy załączać kserokopię dokumentu wadialnego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej: - usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej o łącznej długości 40km, - usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie, co najmniej 10 przepompowni sieciowych, - jedną usługę polegającą na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 150 m3 na dobę. b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą sprawować funkcję Inspektorów nadzoru poszczególnych branż; 1. Inspektor Nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (Inspektor nadzoru robót sanitarnych) posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 2. Inspektor Nadzoru robót budowlanych posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. 3. Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 4. Inspektor Nadzoru robót drogowych posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zamawiający żąda wskazania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który będzie koordynatorem na budowie wszystkich Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. Osoby sprawujące wyżej wymienione funkcje muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dysponują aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadają stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń (art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie wyżej wymienionego rozporządzenia. Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2 b). Wskazane w pkt. 1.2.b) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000 zł. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia. 1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. co najmniej: - usługi polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej o łącznej długości 40km, - usługę polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 10 przepompowni sieciowych, - jedną usługę polegające na pełnieniu czynności nadzoru inwestorskiego przy budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 150 m3 na dobę - (załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje zawierające, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi, - wskazanie zakresu i wartości robót budowlanych nad, którymi Wykonawca sprawował nadzór inwestorski, - podanie wartości wykonanej usługi, - wskazanie daty wykonania usługi (rozpoczęcia, zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania usługi. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (załącznik nr 6 do SIWZ), Dotyczy osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w pełnieniu nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec - Zdrój i Pacanów. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego, tj. kopie świadectw potwierdzających nadane uprawnienia wraz z zaświadczeniem, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby - dotyczy inspektora nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (koordynatora), inspektora nadzoru robót budowlanych, kierowników robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, inspektora nadzoru ds. drogowych. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający żąda wskazania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który będzie koordynatorem na budowie wszystkich Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. 1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 400 000 zł. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. a) Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. b) Każdy z Wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1.1. oraz 1.4. Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie. 2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a). Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), c), w pkt. 1.4. a), winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą. 2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Umowa ta w szczególności powinna zawierać następujące postanowienia: - związanie się na okres nie krótszy niż czas trwania umowy na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa systemu wodno-kanalizacyjnego Gminy Solec - Zdrój i Pacanów, powiększony o okres z tytułu gwarancji jakości, udzielonej przez Wykonawcę robót. - wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zapis wspólnej i solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy, realizowanego zamówienia, - role i zadania każdego z Wykonawców - określenie zakresu przedmiotu zamówienia - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wykonywaniu umowy, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie do czasu wykonania zamówienia. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach