Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
- Data zamieszczenia: 2012-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15 15
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
REGON: 00052611000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie, w ramach:Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,, Indywidualizacja procesów nauczania i wychowania uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Ząbkowice Śląskie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w wykazie do SIWZ. Dostawa pomocy odbywać się ma do niżej wymienionych szkół: Część I) Szkoły Podstawowej w Braszowicach. Część II) Szkoły Podstawowej nr 3 w Ząbkowicach Śląskich. Część III) Zespołu Przedszkolno- Szkolnego w Stolcu. Część IV) Szkoły Podstawowej nr 2 w Ząbkowicach Śląskich. Część V)Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich. Część VI) Szkoły Podstawowej z Odziałem Przedszkolnym w Zwróconej. Wszystkie elementy oferowanego sprzętu winny być fabrycznie nowe, bez wad. Urządzenia komputerowe dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. Zamieszczony w Specyfikacji Technicznej opis przedmiotu określa wymagania minimalne. Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych. W takim wypadku w formularzu oferty (załącznik do SIWZ) Wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego rozwiązania. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane będą znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wykonawca zobowiązany jest do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt wykonawca dostarcza do siedziby Szkoły, której dotyczy zamówienie, na koszt własny. W dniu dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne na dostarczone urządzenia komputerowe. Wszystkie oferowane urządzenia komputerowe muszą posiadać stosowny certyfikat znak CE - tj. zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w stosownych 23 dyrektywach (m.in. 73/23/EEC) przez Unię Europejską. Zgodnie z obowiązującymi w UE przepisami w tej materii oferowany sprzęt komputerowy winien posiadać stosowne logo, numer seryjny jak i numer jednostki certyfikującej. Weryfikacja spełnienia warunku posiadania znaku CE zostanie dokonana przez Zamawiającego podczas odbioru zamawianego sprzętu w oparciu o stosowne certyfikaty lub oznaczenia umieszczone na sprzęcie. Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe producenta. Wymagane dokumenty winny być przedłożone w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone i podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. Każda ze szkół oddzielnie będzie zawierać stosowną umowę, której projekt stanowi załącznik nr 7. Kontrakt na dostawę wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według ogólnie obowiązujących przepisów prawa. Dostarczone pomoce dydaktyczne, winny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenie i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako załącznik stanowi integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę aplikacji ściennych z płyty MDF oraz płyt zabezpieczających ściennych i odbojnic ściennych do Żłobka nr 8 przy ul. Sądowej 6 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawę dwóch mini wieży oraz wagi osobowej ze wzrostomierzem dla dzieci do Żłobka nr 3 przy ul. Białowieskiej 27 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-59/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki i artykuły plastyczne do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-58/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część III
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część I
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa pomocy dydaktycznych- artykuły plastyczne oraz książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-45/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-44/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych- elektroniczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-46/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Żłobka nr 10 przy ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu . Znak postępowania: ZP-93/WZŻ/2015
Dodano: 2015-11-18