Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48566218281 , fax. +48566218455
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48566218281, fax. +48566218455
REGON: 871121290 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwkp.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko- Pomorskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych , zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową oraz termin wykonania zamówienia; 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ w zależności od pakietu, UWAGA: Wykonawca dołącza do oferty Formularz cenowy w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *XLS zapisany na płycie CD/DVD dla danego pakietu; 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale); 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów; 5 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tuszy i tonerów dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w |Inowrocławiu
Dodano: 2024-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
Dodano: 2024-05-14 - Dostawa energii elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2024 roku
Dodano: 2023-11-16 - Sukcesywne dostawy tonerów
Dodano: 2023-04-06 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/2023
Dodano: 2023-03-14 - Dostawa tuszy tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-02-26 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek
Dodano: 2021-02-18 - Sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, produkowanych przez producentów w/w urządzeń biurowych.
Dodano: 2021-02-02 - Dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Dodano: 2021-01-19