Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
Poznańska 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 092358780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy i tonerów dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w |Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa tuszy i tonerów dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.3) Termin dostawy bieżącego zamówienia – 3 dni4) Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 30125110-5, tonery do drukarek5) Termin ważności przedmiotu umowy – 12 m-cy6) Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części7) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,9) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.10) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.11) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.13) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia..UWAGA Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1.500,00 zł2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 23.08.2024 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PKO BP, numer rachunku 43102014620000730203589496. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy (w tym minimum jedna o wartości : 100.000,00 zł)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
Dodano: 2024-05-14 - Dostawa energii elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2024 roku
Dodano: 2023-11-16 - Sukcesywne dostawy tonerów
Dodano: 2023-04-06 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/2023
Dodano: 2023-03-14 - Dostawa tuszy tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-02-26 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faxów i kserokopiarek
Dodano: 2021-02-18 - Sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, produkowanych przez producentów w/w urządzeń biurowych.
Dodano: 2021-02-02 - Dostarczanie na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
Dodano: 2021-01-19