Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-144 Lublin, Bazylianówka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
- Data zamieszczenia: 2019-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Bazylianówka 46
20-144 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
REGON: 60418276000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. lublin.rdos.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” POIS.02.04.00-00-0193/16 – II części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” POIS.02.04.00-00-0193/16 – II części. Część I - Papier do drukowania oraz etykiety samoprzylepne Część II - Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark XC 4140 DE 2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: 2.1. Część I 2.1.1. Papier do drukowania (A4) -format A4 -biały -gramatura minimum 80 g/m2 -białość minimum 161 CIE -przeznaczony do drukowania oraz kopiowania dwustronnego -do drukarek laserowych, atramentowych oraz kopiarek -ilość: 15 ryz (1 ryza zawiera 500 arkuszy) 2.1.2. Papier do drukowania (A3) -format A3 -biały -gramatura minimum 80 g/m2 -białość minimum 161 CIE -przeznaczony do drukowania oraz kopiowania dwustronnego -do drukarek laserowych, atramentowych oraz kopiarek -ilość: 2 ryzy (1 ryza zawiera 500 arkuszy) 2.1.3. Etykiety samoprzylepny -etykiety w arkuszach A4 -biały -rozmiar etykiet: 105 mm x 148 mm (4 etykieta na 1 arkuszu) -ilość: 100 arkuszy -do drukarek laserowych, atramentowych oraz urządzeń kserograficznych 2.2. Część II 2.2.1. Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark XC 4140 DE -3 sztuki kaset z tonerem czarnym o wydajności każdej kasety minimum 20 000 stron. Materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymogi narzucone przez producenta urządzenia dotyczące utrzymania gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia jeśli autoryzowany serwis producenta urządzenia stwierdzi, że przyczyną usterki są dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne. Termin ważności tonerów musi wynosić minimum 24 miesiące od daty dostawy przedmiotu Umowy Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych
Dodano: 2022-10-21 - „Dostawa do AWF Warszawa Filia w Białej Podlaskiej materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego”
Dodano: 2022-10-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
Dodano: 2019-06-25 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2019 roku
Dodano: 2018-12-20 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie
Dodano: 2018-08-22 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” POIS.02.04.00-00-0193/16-01.
Dodano: 2018-02-08 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2018 r. OP-IV.272.95.2017.AO
Dodano: 2017-11-17 - dostawy zużywalnych materiałów poligraficznych dla IUNG- PIB w Puławach
Dodano: 2017-07-17 - Dostawy papieru do drukarek do jednostek UMCS w Lublinie
Dodano: 2017-02-22