Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
REGON: 10228770000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubelskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności opis parametrów technicznych oraz ilości poszczególnych formatów papieru określony jest w rozdziale III SIWZ oraz załączniku nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilościowy dostawy papieru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) – wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej); dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie powyższe wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych
Dodano: 2022-10-21 - „Dostawa do AWF Warszawa Filia w Białej Podlaskiej materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego”
Dodano: 2022-10-04 - Zakup materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” POIS.02.04.00-00-0193/16 – II części.
Dodano: 2019-03-26 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz artykułów biurowych dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2019 roku
Dodano: 2018-12-20 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie
Dodano: 2018-08-22 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” POIS.02.04.00-00-0193/16-01.
Dodano: 2018-02-08 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2018 r. OP-IV.272.95.2017.AO
Dodano: 2017-11-17 - dostawy zużywalnych materiałów poligraficznych dla IUNG- PIB w Puławach
Dodano: 2017-07-17 - Dostawy papieru do drukarek do jednostek UMCS w Lublinie
Dodano: 2017-02-22