Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-049 Warszawa, ul. Esperanto 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6367045, 6365158 , fax. 022 6367045, 6365158
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola
ul. Esperanto 5 5
01-049 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6367045, 6365158, fax. 022 6367045, 6365158
REGON: 01308321400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-wola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP MASZYNY DO KONSERWACJI BOISK ZE SZTUCZNEJ TRAWY I CZYSZCZENIA POWIERZCHNI SNTETYCZNYCH -121 PN OSIR 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu przeznaczonego do utrzymania i konserwacji boisk sportowych o sztucznej nawierzchni. Urządzenie winno spełniać następujące funkcje: 1) czyszczenia i konserwacji sztucznej trawy, 2) szczotkowania i czyszczenia włókien sztucznej trawy, 3) prostowania źdźbła trawy syntetycznej, 4) intensywnego szczotkowania i czyszczenia źdzbła trawy, 5) mycia i czyszczenia nawierzchni syntetycznych. W skład kompletnej maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych wchodzą: 1. ciągnik kołowy o mocy min. 20 KM , Benzyna (pojazd bazowy) wyposażony w: - hydrauliczny podnośnik do przystawek i zbiornika filtra, - automatyczną skrzynię biegów, - napęd hydrostatyczny, - halogenowe oświetlenie przednie, - licznik motogodzin, - cyfrowy wyświetlacz z diagnostyką błędów, - ogumienie przystosowane do jazdy po sztucznej trawie i innych nawierzchniach syntetycznych. 2. wirujące urządzenie szczotkujące z odkurzaczem, przeznaczone dla boisk zasypywanych piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym, intensywnie szczotkuje i czyści włókna sztucznej trawy; spulchnia zbity granulat wypełniający trawę, prostuje źdźbła trawy, szerokość robocza 1.00 m. 3. urządzenie do uzupełnienia piasku lub granulatu gumowego z regulacją ilości zasypki: pojemność urządzenia około 200kg piasku i 150 kg granulatu. 4. odkurzacz do usuwania zanieczyszczeń z rogów i z innych niedotępnych obszarów boiska. 5. maszyna do mycia i czyszczenia nawierzchni syntetycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - na Formularzu ofertowym. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. d)oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie lub zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)oświadczenie lub zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-wola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń myjąco piorących obejmujących: zestaw urządzeń parowych, piorących i wspomagających oraz zestaw stacjonarnych namiotów stanowiskowych
Dodano: 2016-06-20 - Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i zakup wraz z montażem fabrycznie nowej rozrywarki do worków w ramach przedsięwzięcia Rozbudowa Zakładu Mechaniczno - Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Poświętnem gm. Płońsk.
Dodano: 2015-05-15 - ZAKUP I DOSTAWA KOMORY FUMIGACYJNEJ DO DEZYNFEKCJI ZBIORÓW BIBLIOTECZNYCH, ARCHIWALNYCH I MUZEALNYCH Postępowanie znak:ZZP-200/14
Dodano: 2014-11-19 - dostawa polerki precyzyjnej
Dodano: 2014-07-31 - Urządzenie do badania charakterystyk tribologicznych umożliwiające badanie właściwości tribologicznych materiałów o strukturze nanometrycznej, oznaczenie sprawy WIM/ZP/3/2014
Dodano: 2014-02-26 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO (MŁYNA PLANETARNO-KULOWEGO ORAZ GENERATORA WODORU) dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie
Dodano: 2014-02-14 - Zaprojektowanie, wykonanie oraz uruchomienie instalacji recyrkulacji spalin do stanowiska badawczego o mocy 0,5 MW
Dodano: 2014-02-14 - Dostawa wraz z montażem, przeszkoleniem i uruchomieniem dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na trzy części.
Dodano: 2013-11-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn ogólnego i specjalistycznego przeznaczenia
Dodano: 2013-11-19 - Zaprojektowanie, wykonanie oraz uruchomienie instalacji recyrkulacji spalin do stanowiska badawczego o mocy 0,5 MW
Dodano: 2013-11-08