Przetargi.pl
dostawa, montaż, uruchomienie, obsługa i demontaż sezonowego kompletnego lodowiska zlokalizowanego na terenie Rynku w Błoniu - wokół fontanny

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 01327123000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa, montaż, uruchomienie, obsługa i demontaż sezonowego kompletnego lodowiska zlokalizowanego na terenie Rynku w Błoniu - wokół fontanny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia:
    dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa kompletnego sezonowego lodowiska na promieniu około 15 m, obręcz szerokości około 10 m wokół fontanny, powierzchnia około 600 m? usytuowanego na placu Rynku z urządzeniami wchodzącymi w skład lodowiska w tym m.in.:
    - agregat chłodniczy,
    - system chłodniczy dla tafli lodowiska o promieniu 15 m - obręcz o szerokości 10 m,
    - bandy lodowiska,
    - oświetlenie,
    - nagłośnienie,
    - konstrukcja tafli lodowiska,
    - 2 kontenery z przeznaczeniem na kasę, szatnię i wypożyczalnię łyżew,
    - suszarka do butów,
    - ostrzałka do łyżew,
    - chodniki gumowe
    oraz demontaż po zakończeniu trwania umowy.
    Wymiary lodowiska tj. promień około 15 m i obręcz około 10 m szerokości wokół fontanny ostatecznie wynikać będą z usytuowania na placu Rynku fontanny i rosnących w pobliżu drzew. Wykonawca winien dokonać wizji w terenie i tak usytuować lodowisko, aby możliwie w jak najmniejszym stopniu odbiegały od przyjętych założeń.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.900 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych). Wadium musi być wniesione w jednej z form podanych w SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
    1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
    2.1.wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa lodowiska, w tym jedno lodowisko o okrągłych kształtach z obiektem typu fontanna, pomnik lub drzewo w środku, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie,
    2.2. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie,
    2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia,
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym prac objętych przedmiotem zamówienia,
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
    Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
    Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blonie.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach