Przetargi.pl
Zakup lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu w systemie leasingu operacyjnego.

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 844 75 33, , fax. 598 437 417
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
    ul. Szczecińska 99
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 844 75 33, , fax. 598 437 417
    REGON: 33022300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosirslupsk.naszbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu w systemie leasingu operacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest zakup lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu w systemie leasingu operacyjnego. 2. Dostawa i montaż lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu wraz z uruchomieniem lodowiska nastąpi na Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku zgodnie z załączoną mapką sytuacyjną , stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, bez cech używalności. 4. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montaż lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu wraz z uruchomieniem lodowiska został opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ, który stanowi jednoczenie Załącznik nr 1 do Umowy. 5. Oferowany przedmiot zamówienia dot. dostawy lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu musi spełniać minimalne wymagania wskazane w Załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od dnia uruchomienia lodowiska bez uwag i zastrzeżeń tj. od dnia odbioru uruchomionego lodowiska wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą oraz po przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania lodowiska, agregatu chłodniczego oraz maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu „rolby”. 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia min. 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi lodowiska, nadzoru nad pracą agregatu chłodniczego i eksploatacji maszyny do konserwacji lodu „rolby” i pozostałych urządzeń. 8. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 Ustawy Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9.Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego w oparciu o zmienne oprocentowanie: 1) umowa leasingu zostanie zawarta na postawie treści SIWZ, wybranej oferty, zgodnie ze wzorem umowy leasingu przedstawionym przez Wykonawcę, 2) do umowy leasingu stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy Ustawy nie stanowią inaczej, 3) waluta leasingu: PLN, 4) opłata wstępna: 10 % wartości brutto przedmiotu leasingu, 5) raty leasingowe: 59 miesięcznych rat leasingowych, 6) opłata końcowa: 15 % wartości brutto przedmiotu leasingu (wykup), 7) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, a w szczególności opłat manipulacyjnych, kosztów transportu i innych, 8) własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu, 9) termin płatności opłaty wstępnej, rat leasingowych i kwot wykupu 14 dni, 10) warunki leasingu niesprzeczne z SIWZ i Ustawą mogą być dodatkowo regulowane przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa w załączeniu do oferty Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników, składa w załączeniu do oferty potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 3. Oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu dotyczące Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale. 4. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach