Przetargi.pl
Dzierżawa przenośnego lodowiska sezonowego o wymiarach 20 m x 30 m zlokalizowanego w Słupsku na Placu Zwycięstwa 3.

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 844 75 33 , fax. 598 437 417
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
    ul. Szczecińska 99
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 844 75 33, fax. 598 437 417
    REGON: 33022300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosirslupsk.naszbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa przenośnego lodowiska sezonowego o wymiarach 20 m x 30 m zlokalizowanego w Słupsku na Placu Zwycięstwa 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia jest dzierżawa przenośnego lodowiska sezonowego o wymiarach 20 m x 30 m zlokalizowanego w Słupsku na Placu Zwycięstwa 3. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz demontaż, po zakończonym okresie dzierżawy sztucznego lodowiska o wymiarach 20 m x 30 m oraz wykonanie prac polegających na wykonaniu podbudowy pod lodowisko, utwardzenia terenu wokół lodowiska oraz podłączenia elektrycznego wszystkich urządzeń lodowiska. Lodowisko ma być zlokalizowane na Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku zgodnie z załączoną mapką sytuacyjną załącznik nr 9 do SIWZ. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, montażu oraz demontażu, po zakończonym okresie dzierżawy sztucznego lodowiska o wymiarach 20 m x 30 m oraz wykonaniu prac polegających na wykonaniu podbudowy pod lodowisko, utwardzenia terenu wokół lodowiska oraz podłączenia elektrycznego wszystkich urządzeń lodowiska został opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ, który stanowi jednoczenie Załącznik nr 1 do Umowy. 3.4 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania. Wykonawca jest zobowiązany do podania danych technicznych lodowiska, potwierdzających, że proponowane lodowisko spełni warunki techniczne określone w SIWZ. 3.5 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kartę techniczną agregatu. Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem, uruchomieniem i demontażem lodowiska na własny koszt i ryzyko. 3.6 W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ i Zmawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3.7 W przypadku odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.8 Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9 Stosownie do treści art. 30 ust. 9 Ustawy Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3.10 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1) zagospodarowanie pozostałych powstałych podczas prowadzenia prac odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz.992) 2) po demontażu lodowiska doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 3.11. Planowane przekazanie miejsca montażu nastąpi w dniu 19 listopada 2018 r. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu miejsca montażu, wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 3.12 W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia min. 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi lodowiska, nadzoru nad praca agregatu chłodniczego i eksploatacji maszyny do konserwacji lodu „rolby” i pozostałych urządzeń. 3.13 Zamawiający przewiduje dwa odbiory przedmiotu zamówienia: - pierwszy odbiór nastąpi po wykonaniu I Etapu zamówienia, o którym mowa w rozdziale 4. SIWZ tj. po dostawie, montażu, uruchomieniu kompletnego lodowiska przygotowanego do użytku wraz z wyposażeniem dodatkowym i maszyną do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby oraz po przeprowadzeniu szkolenia, - drugi odbiór (końcowy) nastąpi po wykonaniu II i III Etapu zamówienia, o którym mowa w rozdziale 4. SIWZ tj. po zakończonym okresie eksploatacji, po demontażu lodowiska i doprowadzeniu terenu do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych i uporządkowaniu terenu. 3.14 Odbioru częściowego (I Etapu zamówienia) kompletnego lodowiska przygotowanego do użytku wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz maszyną do pielęgnacji i konserwacji lodu rolby dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, podwykonawców, w ciągu 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, iż lodowisko jest gotowe do użytkowania zgodnie z umową oraz obiekt pozbawiony jest wszelkich wad, załączając jednocześnie pisemną gwarancję, o której mowa w załączniku nr 8 do SIWZ/ Załącznik nr 1 do umowy w punkcie 3. ppkt.20 oraz instrukcje użytkowania, o których mowa w punkcie 1. ppkt.12 . Do odbioru konieczne jest dokonanie rozruchu lodowiska. 3.15.Brak jakichkolwiek dokumentów wymienionych w pkt 3.15. powyżej spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru prac. 3.16. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawnione zostanie istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad. 3.17. W przypadku gdy Zamawiający wniesie sprzeciw co do zawiadomienia o zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia usterek wskazanych w tym sprzeciwie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3.18 Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, podwykonawców w ciągu 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia. 3.19 Zamawiający przewiduje częściowe fakturowanie. Podstawą wystawienia faktury częściowej za Etap I będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę i podwykonawców protokół odbioru Etapu I zamówienia. Wartość faktury częściowej będzie wynosiła 40 % całkowitej wartości zamówienia objętej umową. Podstawą wystawienia końcowej faktury będzie podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy, podwykonawców protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wartość faktury końcowej będzie wynosiła 60 % całkowitej wartości zamówienia objętej umową. 3.20 Zamawiający zobowiązuje się do uzyskania decyzji za zajęcie pasa drogowego pod lodowisko w celu realizacji umowy. 3.21 Koszty i opłaty związane z uzyskaniem decyzji za zajęcie pasa drogowego ponosi Zamawiający. 3.22. Zamawiający umożliwia wizję lokalną, w uzgodnionym wcześniej terminie – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Karolem Kayser tel.: 607 033 913 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30- 14:00. 3.23 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona obowiązany jest do przedłożenia specyfikacji technicznej lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań wskazanych w Załączniku nr 8 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do umowy, w której zostanie wskazana marka, typu, model oraz parametry techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne oraz wyposażenie lodowiska mobilnego oraz maszyny do pielęgnacji tafli lodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa w załączeniu do oferty Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników, składa w załączeniu do oferty potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 3. Oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu dotyczące Wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale. 4. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach