Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, , fax. +48(22)8254979
- Data zamieszczenia: 2020-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, , fax. +48(22)8254979
REGON: 01132013000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, zwanego dalej również „Systemem” lub „Oprogramowaniem”, z modułami dla 16 jednoczesnych użytkowników Systemu na okres 36 miesięcy. Zakres funkcjonalny Systemu z modułami na potrzeby Zamawiającego określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przez system informacji prawnej (wersja on-line) rozumie się gotowe narzędzie do przeglądania i weryfikacji aktów prawnych posiadające funkcjonalność zgodną z OPZ, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, działające on–line z wykorzystaniem powszechnie dostępnej przeglądarki internetowej, np. Mozilla Firefox, Google Chrome. 3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia udzieli albo przekaże Zamawiającemu niewyłącznych, nieograniczonych terytorialnie licencji na korzystanie z Oprogramowania na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru dla 16 równocześnie działających użytkowników Zamawiającego w tym 5 równocześnie działających użytkowników komisji lekarskich, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 10 OPZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu Oprogramowanie wolne od jakichkolwiek wad oraz roszczeń osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności związane z przyjmowaniem zgłoszeń o awariach Systemu, o których mowa w pkt 23 ppkt 3 OPZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje powyższy fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 24 ppkt 3-5 OPZ, na każde żądanie Zamawiającego. 6. Zamawiający nabywa prawo do korzystania z Systemu, o którym mowa w OPZ, przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu odbioru bez zastrzeżeń, stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. 8. W ramach prac wdrożeniowych Wykonawca (w przypadku zaistniałej potrzeby określonej przez Zamawiającego) przeprowadzi instruktaż zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego dla kilkunastu użytkowników Zamawiającego w zakresie posługiwania się Systemem oraz uruchomi do niego dostęp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72319000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie cyfrowej mapy przeszkód terenowych dla trzech obszarów objętych wdrożeniem usługi DTM
Dodano: 2023-09-28 - Przygotowanie cyfrowej mapy przeszkód terenowych dla trzech obszarów objętych wdrożeniem usługi DTM
Dodano: 2023-06-05 - Zakup usługi dostarczania wyników sportowych i danych statystycznych do serwisu internetowego TVP Sport, aplikacji mobilnych, Smart TV oraz telegazety w latach 2023-2024
Dodano: 2023-02-22 - Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do baz danych z zakresu branży teleinformatycznej, telekomunikacyjnej i informatycznej, w tym do publikacji i narzędzi z wyżej wymienionego zakresu
Dodano: 2020-12-07 - Zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
Dodano: 2020-11-12 - Świadczenie usługi dostępu do Systemu informacji prawnej
Dodano: 2020-06-09 - Zakup dostępu do danych statystycznych dotyczących rynków telekomunikacyjnych oraz zakup raportów i danych statystycznych powstałych na podstawie badań konsumenckich dotyczących usług płatnej telewizji i wideo OTT
Dodano: 2020-04-15 - Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej na potrzeby Centrali i Oddziałów Regionalnych na okres 36 miesięcy
Dodano: 2019-04-08 - Zakup dostępu do serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki oraz najważniejszych wydarzeń gospodarczych
Dodano: 2017-06-02