Przetargi.pl
Rozbiórki budynków mieszkalnych przy ul. 3-go Maja 50, Sienkiewicza 20 (oficyna), pl. Wolności 2 (oficyna) w Grodzisku Mazowieckim oraz w Natolinie 1 w gm. Grodzisk Mazowiecki

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórki budynków mieszkalnych przy ul. 3-go Maja 50, Sienkiewicza 20 (oficyna), pl. Wolności 2 (oficyna) w Grodzisku Mazowieckim oraz w Natolinie 1 w gm. Grodzisk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje całkowitą rozbiórkę budynków mieszkalnych i innych obiektów budowlanych, które zlokalizowane są pod poniższymi adresami: 1) ul. 3-go Maja 50, Grodzisk Mazowiecki, 2) ul. Sienkiewicza 20 (oficyna), Grodzisk Mazowiecki, 3) pl. Wolności 2 (oficyna), Grodzisk Mazowiecki, 4) Natolin 1, gm. Grodzisk Mazowiecki. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie decyzji udzielających pozwolenia na rozbiórki i uwzględniających między innymi uprzątnięcie terenu oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Dla budynków wydane zostały decyzje zatwierdzające projekt rozbiórki i udzielające pozwolenia na rozbiórkę, których kopie znajdują się w załączniku nr 9 do SIWZ: - ul. 3-go Maja – decyzja nr 711/20 z dn. 20.04.2020 r. obejmująca rozbiórkę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórkę budynku gospodarczego, rozbiórkę betonowego zbiornika na nieczystości, - ul. Sienkiewicza 20 (oficyna) – decyzja nr 1979/19 z dn. 20.12.2019 r. obejmująca rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z przyległym budynkiem gospodarczym na działce nr ew. 52 obręb 28 w Grodzisku Mazowieckim, - pl. Wolności 2 (oficyna) – decyzja nr 1420/20 z dn. 11.09.2020 r. obejmująca rozbiórkę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, - Natolin 1 – decyzja nr 691/20 z dn. 18.05.2020 r. obejmująca rozbiórkę budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku gospodarczego wraz z elementami zagospodarowania terenu (szambo szczelne, studnia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamowienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnioną Tabelę Kosztową, zgodną z treścią Załącznika nr 1A do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 4) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 5) Pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) Pozostałe dokumenty – wykaz robót wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, wykaz osób, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach