Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 816 471 , fax. 757 816 585
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 757 816 471, fax. 757 816 585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl, bip.umsiwieradowzdroj.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych” w ramach projektu pn. Rozwój systemów informatycznych w Gminie Miejskiej Świeradów-Zdrój w celu zwiększenia dostępności i jakości E-usług publicznych realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi publiczne (E-usługi i otwarte zasoby publiczne). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. Uruchomienie centralnej platformy e-usług mieszkańca: a. zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; b. wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; c. integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi – prace programistyczne. 2. Uruchomienie usług finansowych: a. zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego; b. wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego; c. migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego; d. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP. 3. Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów: a. zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów; b. wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów. 4. Elektronizację procesu partycypacji społecznej: a. zakup licencji portalu partycypacji społecznej; b. wdrożenie portalu partycypacji społecznej; c. opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. 5. Uruchomienie systemu zarządzania budżetem Miasta: a. zakup licencji systemu zarządzania budżetem Miasta; b. wdrożenie systemu zarządzania budżetem Miasta; c. opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. 6. Uruchomienie e-usług informacyjnych: a. zakup licencji oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych; b. wdrożenie oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych; c. opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy CPeUM i ePUAP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72262000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę 18 000 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 Rozdziału XI SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 48 1090 1997 0000 0001 1109 8571 BZWBK S.A. 1 ODDZIAŁ Świeradów-Zdrój z dopiskiem „Wadium znak sprawy OR.ZP1.271-23/17”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy określonych przez Zamawiającego w Rozdziale V SIWZ oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia, należy złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez podmioty trzecie i złożony w oryginale. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modyfikacja programu BusMan – centralizacja
Dodano: 2019-11-05 - Modyfikacja systemu BusMan – centralizacja
Dodano: 2019-10-21 - Modyfikacja systemu BusMan – centralizacja: migracja i konwersja baz danych
Dodano: 2019-09-11 - Realizacja zadania nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „ Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi” w ramach projektu POPC.02.03.01-00-0004/17.
Dodano: 2018-12-27 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania wraz ze szkoleniami w systemach TETA.EDU i TETA.EDU.WEB
Dodano: 2018-11-29 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania wraz ze szkoleniami w systemach TETA.EDU i TETA.EDU.WEB
Dodano: 2018-07-11 - Budowa i zapewnienie rozwoju API do udostępniania danych z systemów dziedzinowych w oparciu o szynę danych ESB
Dodano: 2017-10-27