Przetargi.pl
Zakup licencji i wdrożenie e-usług oraz szkolenia w ramach Projektu „E-usługi publiczne dla mieszkańców Gminy Duszniki”

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612919075
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    Sportowa 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48612919075
    REGON: 631258365
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji i wdrożenie e-usług oraz szkolenia w ramach Projektu „E-usługi publiczne dla mieszkańców Gminy Duszniki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta, która obejmuje realizację następujących elementów:1) System elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),2) Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta (EBOI) w postaci otwartej platformy e-usług dostępnej w Internecie, integrującej referencyjne i dziedzinowe zasoby informacyjne o charakterze opisowym w celu ich udostępniania uwierzytelnionym w oparciu o Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej użytkownikom oraz świadczenie związanych z nimi e-usług w formie portalu zgodnego z WCAG 2.1,3) Uruchomienie zintegrowanego systemu płatności elektronicznych do obsługi transakcji związanych z e-usługami, 4) Stworzenie i udostępnienie aplikacji mobilnej umożliwiającej obsługę EBOI dostępnej na systemy Android oraz iOS,5) Uruchomienie szyny integrującej usługi ePUAP/eDoręczenia, EZD, EBOI i systemy dziedzinowe,6) Uruchomienie min. 9 e-usług w tym 3 na 5 poziomie dojrzałości, 5 na 4 poziomie dojrzałości i 1 na 3 poziomie dojrzałości,7) Przeprowadzenie instruktażu dla pracowników.Pełen opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia (w Części 1, 2 i 3 zamówienia) zostały ujęte również w rozdziale XXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.Część 2. System dziedzinowy, która obejmuje realizację następujących elementów:1) Udzielenie licencji oraz wdrożenie nowych programów dziedzinowych, w zakresie: prowadzenia rejestru mieszkańców, prowadzenia rejestru wyborców, pobierania danych z SRP, naliczania podatków rolnego, leśnego i od nieruchomości, naliczania podatku od środków transportowych, wydawania pozwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, windykacji wszystkich naliczonych podatków i opłat, gospodarowania odpadami komunalnymi, fakturowania, rejestracji wpłat gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenia rejestru umów, zaangażowania i zobowiązań, prowadzenia kadr i płac oraz udostępniania niezbędnych danych pracownikom a także centralnego nadawania uprawnień oraz kontroli poprawności oraz wymiany danych pomiędzy poszczególnymi modułami,2) Przeprowadzenie instruktażu dla pracowników.Pełen opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia (w Części 1, 2 i 3 zamówienia) zostały ujęte również w rozdziale XXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.Część 3. Strona podmiotowa BIP, która obejmuje realizację następujących elementów:1) Stworzenie i utrzymanie strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej,2) Zasilenie danymi inicjalnymi,3) Przeprowadzenie instruktażu pracowników.Pełen opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia (w Części 1, 2 i 3 zamówienia) zostały ujęte również w rozdziale XXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o zamówienie publiczne może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okolicznościach,o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek udział w postępowaniu w Części 1 zamówienia:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia w administracji publicznej o wartości minimum 70 000,00 zł brutto – minimalna wartość brutto określona oddzielnie dla każdego zamówienia, polegające na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) – wrazz przeszkoleniem użytkowników, zintegrowanego systemu teleinformatycznego składającego się z Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta wraz z aplikacją mobilną, Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz integracją portalu e-Urząd i aplikacji mobilnej a także Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów z systemami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązaniaw ramach niniejszego zamówienia, tj.: dostarczony portal Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta oraz aplikacja mobilna i System Elektronicznego Obiegu Dokumentów zostały zintegrowanez systemami dziedzinowymi, poprzez Webservice; dostęp użytkowników dodanych z systemów dziedzinowych odbywał się bezpośrednio z portalu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta i aplikacji mobilnej oraz był możliwy po potwierdzeniu swojej tożsamości za pomocą Węzła Krajowego Identyfikacji Elektronicznej w portalu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta i aplikacji mobilnej, bez konieczności zakładania nowego konta użytkownika oraz bez konieczności logowania do systemu trzeciego w celu udostępnienia należności. W przypadku logowania Profilem Zaufanym w ramach Krajowego Węzła Tożsamości system automatycznie ma przypisywać użytkownikowi jego adres skrytki ESP; dostarczony portal Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta wraz z aplikacją mobilną to system umożliwiający świadczenie e-usług oraz obsługę klientów urzędu, za pomocą którego mogą oni m.in. uzyskać informacje o zobowiązaniach finansowych wobec urzędu oraz dokonać płatności; zaimplementowanie w portalu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, minimum 10 formularzy elektronicznych dla usług lokalnych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych” (http://mc.bip.gov.pl/centralne-repozytorium-wzorow-dokumentow-elektronicznych/43003_centralne-repozytorium-wzorow-dokumentow-elektronicznych.html) i przesłane do publikacji w CRWDE. Wypełnianie wszystkich formularzy powinno odbywać się w portalu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta bez przekierowywania do zewnętrznych systemów np. ePUAP.Po podpisaniu dokumentów wysyłanie odbywało się bezpośrednio na skrytkę urzędu; dostęp interesantów do danych z systemów dziedzinowych odbywał się bezpośrednio z aplikacji mobilnej, był możliwy po potwierdzeniu swojej tożsamości za pomocą Węzła Krajowego Identyfikacji Elektronicznej aplikacji mobilnej, bez konieczności zakładania nowego konta użytkownika oraz bez konieczności logowania do systemu trzeciego w celu udostępnienia należności. W przypadku logowania Profilem Zaufanym w ramach Krajowego Węzła Tożsamości system automatycznie przypisuje użytkownikowi jego adres skrytki ESP; dostarczona aplikacja mobilna to system umożliwiający świadczenie e-usług oraz obsługę klientów urzędu, za pomocą którego mogą oni m.in. uzyskać informacjeo zobowiązaniach finansowych wobec urzędu oraz dokonać płatności; dostarczona aplikacja była pełnoprawną aplikacją natywną dostarczoną na system Android i iOS. Przygotowanie i przetwarzanie danych odbywa się bezpośredniow aplikacji. Aplikacja komunikuje się z serwerem w celu zapisu oraz odczytu danych; zaimplementowanie w aplikacji mobilnej działającej w jednostce administracji publicznej, minimum 10 formularzy elektronicznych dla usług lokalnych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacjiw Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych” (http://mc.bip.gov.pl/centralne-repozytorium-wzorow-dokumentow-elektronicznych/43003_centralne-repozytorium-wzorow-dokumentow-elektronicznych.html) i przesłane do publikacji w CRWDE. Wypełnianie wszystkich formularzy powinno odbywać się w aplikacji mobilnej bez przekierowywania do zewnętrznych systemów np. ePUAP. Po podpisaniu dokumentów wysyłanie odbywa się bezpośrednio na skrytkę urzędu;b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.: jedną (1) osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum jednym (1) wdrożeniem Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta integrującego referencyjne i dziedzinowe zasoby informacyjne o charakterze opisowym w celu ich publikacji oraz świadczenia związanych z nimi usług, modernizację programów dziedzinowych umożlwiających świadczenie e-usług, wdrożenie formularzy e-usług, wdrożenie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), wdrożenie aplikacji mobilnej; jedną (1) osobą posiadającą doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych – minimum jedną (1) aplikację mobilną na dwa różne systemy operacyjne (Androidi iOS).Warunek udział w postępowaniu w Części 2 zamówienia:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a) w okresie ostatnich (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia w administracji publicznej o wartości minimum 25 000,00 zł brutto – minimalna wartość brutto określona oddzielnie dla każdego zamówienia, polegające na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) – wrazz przeszkoleniem użytkowników, zintegrowanego systemu teleinformatycznego składającego się m.in. z modułów do prowadzenia rejestru mieszkańców, naliczania podatków rolnego, leśnego i od nieruchomości, naliczania podatku od środków transportowych, wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, windykacji wszystkich naliczonych podatków i opłat, gospodarowania odpadami komunalnymi, fakturowania, rejestracji wpłat gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenia rejestru umów, zaangażowania i zobowiązań, prowadzenia kadr i płac;b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.: jedną (1) osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum jednym (1) wdrożeniem zintegrowanego systemu teleinformatycznego składającego się m.in. z modułów do prowadzenia rejestru mieszkańców, naliczania podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości, naliczania podatki od środków transportowych, windykacji wszystkich naliczonych podatków i opłat, gospodarowania odpadami komunalnymi, fakturowania, rejestracji wpłat gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenia rejestru umów, zaangażowania i zobowiązań, prowadzenia kadr i płac.Warunek udział w postępowaniu w Części 3 zamówienia:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:a) w okresie ostatnich (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia w administracji publicznej o wartości minimum 5 000,00 zł brutto – minimalna wartość brutto określona oddzielnie dla każdego zamówienia, polegające na dostarczeniui wdrożeniu strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz przeszkoleniu użytkowników w zakresie jego obsługi;b) na bieżąco świadczy usługę wsparcia (tzw. opiekę serwisową) dla min. 10 stron podmiotowych BIP różnych podmiotów publicznych;c) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.: jedną (1) osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum jednym (1) wdrożeniem strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej wraz z systemem zarządzania treścią CMS; jedną (1) osobą posiadającą doświadczenie w tworzeniu stron internetowych – minimum dwie (2) strony internetowe.Uwaga !Zamawiający dopuszcza łączenie doświadczenia wyżej wymienionych osób odpowiednio w każdej części zamówienia, np. osoba posiadająca doświadczenie w kierowaniu minimum jednym wdrożeniem Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta i jednocześnie posiadająca doświadczeniew tworzeniu aplikacji mobilnych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu dostaw/usług oraz wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego złożonych przez Wykonawcę wraz z załącznikami – dowodami (wym. w pkt 3.3 ppkt 1)lit. a) i b) rozdziału XIV SWZ), na zasadzie: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach