Przetargi.pl
Zakup lekkiego specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Narzymiu.

Urząd Gminy Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, ul. Wyzwolenia 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6541460
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iłowo-Osada
    ul. Wyzwolenia 5 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6541460
    REGON: 00053352900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Narzymiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup lekkiego specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Narzymiu. Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalnego samochodu pożarniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Narzymiu, przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji- nie starszy niż 2009r., furgon 5-6 miejsc wraz z wyposażeniem dodatkowym. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających rejestrację samochodu jako specjalnego samochodu pożarniczego. Opis wymaganych parametrów: Rodzaj pojazdu: Furgon 5 lub 6 osobowy 1)dopuszczalna masa całkowita 3490kg 2)rozstaw osi min. 2900 mm 3)przeszklenie w części osobowej 4)drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu 5)przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 6)elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy 7)poduszka powietrzna dla kierowcy 8)układy bezpieczeństwa: ABS, ESP 9)wspomaganie kładu kierowniczego 10)napęd na oś tylną 11)kolor czerwony Silnik 1)Diesel o pojemności min. 2500 cm3 spełniający wymagania normy emisji spalin EURO IV z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem Oznakowanie 1)belka świetlna z napisem- STRAŻ 2)generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów-słownych 3)lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu 4)lampy przednie błyskowe stroboskopowe 5)tablice magnetyczne z napisem -STRAŻ 6)napis -STRAŻ- na masce i bokach samochodu 7)półki na 5 szt. węży tłoczonych W-52 i 5 szt. węży tłoczonych W-75 8)miejsce na motopompę Zabudowa: 1)Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego 2)Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego 3)Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy 4)Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V. 5)Bagażnik dachowy na 2 odcinki węży ssawnych W-110 plus trzy elementową drabinę nasadkową Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi. Możliwość dostępu z przedziału załogi do przedziału ładunkowego . Podłoga przedziału załogi i ładunkowego pokryta antypoślizgową blachą aluminiową. Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia. Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze. Wyposażenie dodatkowe: 1.Agregat wysokociśnieniowy - wydajność pompy min 40 l_min, przy ciśnieniu min 40 bar z płynną regulacją) - silnik czterosuwowy - rozrusznik ręczny - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym - prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego - zbiornik wody o pojemności 200 litrów 2. Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 1000W (2 x 500W) - zamocowany na stałe na pojeździe. - wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,5 m. - stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 ( wg PN-92_E-08106 ). 3. Radiotelefony a) 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp między kanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. b) radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstep międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu 4. Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak 5. Wyciągarka 3,5tony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy sopełniają warunki określone a art. 22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy PZP.:1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli Ustaway nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem skladania ofert; 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu nie wcześniej niż 3 mce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przyapadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnośći jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostwom lub usługom stanowiącym przedmiot Zamówienia, z podanie wartości,przedmiotu,dat wykonania, odbiorców, oraz załączenie Oświadczenia potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie / na żądanie Zamawiającego oryginalne ,stosowne dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić/ . 4) Polisy(a), a w przypadku jej brak innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności.5) Fotografia i opis przedmiotu Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugilowo-osada.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach