Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych w tym jednej wyposażonej w następujące akcesoria dodatkowe: kosiarka bijakowa, pług odśnieżny,obrotowa szczotka do zamiatania, kabina.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Krakusa 13-16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 234 10 75, 234 20 37 , fax. 055 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa 13-16 13-16
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 234 10 75, 234 20 37, fax. 055 234 15 16
    REGON: 28025784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej w Elblągu.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych w tym jednej wyposażonej w następujące akcesoria dodatkowe: kosiarka bijakowa, pług odśnieżny,obrotowa szczotka do zamiatania, kabina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych w tym jednej wyposażonej w następujące akcesoria dodatkowe: kosiarka bijakowa, pług odśnieżny, obrotowa szczotka do zamiatania, kabina. Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca dostarczy: instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim, wyciąg ze świadectwa homologacji, katalog części zamiennych, harmonogram przeglądów okresowych. Wykonawca zobowiązuje się przygotować sprzęt do eksploatacji - zbiorniki paliwa napełnione ilością paliwa pozwalającą na uruchomienie i sprawdzenie sprzętu. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 3 pracowników w zakresie koniecznym do eksploatacji maszyn. Dokładny opis sprzętów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik Nr1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 163100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi SIWZ. 2.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (oświadczenia zał. Nr 3 do SIWZ) 3.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie zalegający z opłatami na rzecz ZUS, US. 5.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy załączą do oferty wszystkie wymagane specyfikacją dokumenty. 6.W razie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć działania zmierzające do jej usunięcia w ciągu max.3h od telefonicznego zgłoszenia zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie spełnienia wymogów określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o zapoznaniu się z treścią SIWZ i związaniu z ofertą (załącznik Nr3 do SIWZ). 2.Wykaz minimum 3 dostaw kosiarek odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostarczenia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik Nr6 do SIWZ). 3.Oświadczenie dotyczące okresu czasu w którym Wykonawca jest zobowiązany podjąć działania zmierzające do usunięcia usterki sprzętu - max. 3h od telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem - zał.Nr4 do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający wymaga aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający wymaga aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 7.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Dziale VI pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 2)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 Uwagi zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji (punkty za każdy dodatkowy miesiąc powyżej 1 roku gwarancji podstawowej)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach