Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7412846 , fax. 095 7420228
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
ul. Rynek 1 1
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 095 7412846, fax. 095 7420228
REGON: 21096684600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pieskach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pieskach. 2.Kod przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 34.14.42.10-3 - Wozy strażackie 3.Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na wykonanie na rzecz Zamawiającego dostawy fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pieskach. 3.2. Samochód powinien posiadać aktualne świadectwo homologacji i aktualny atest (certyfikat) wydany przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/Otwocka (CNBOP) / Ważne w dniu odbioru samochodu. 3.3. Parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 2 do SIWZ. 3.4. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 22 i 24 ustawy. Ocena spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków przez wykonawcę potwierdzone być musi poprzez przedstawienie następujących dokumentów: a)na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania dostawy objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3)oświadczenie wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b)na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy samochodów ratowniczo-gaśniczych; z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty dostawy i odbiorcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c)na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wynikające z art. 22 i 24 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 2.SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze w pojazd wsparcia wraz z wyposażeniem niezbędny do prowadzenia skutecznych działań ratownictwa chemicznego i ekologicznego oraz usuwania skutków zagrożeń naturalnych i poważnych awarii oraz pożarów.
Dodano: 2016-06-20 - Zakup średniego używanego samochodu pożarniczego dla OSP Mozów
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Borowina gm. Szprotawa
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej
Dodano: 2015-08-14 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla jednostki OSP w Deszcznie
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla jednostki OSP w Deszcznie
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa samochodu operacyjno-rozpoznawczego
Dodano: 2015-05-20 - Zakup średniego samochodu bojowego wraz z wyposażeniem dla jednostki OSP Kije w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego na obszarze zalewowym Odry
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa lekkiego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2 do wykorzystania na cele Ochotniczej Straży Pożarnej w Witnicy
Dodano: 2015-04-03 - Zakup średniego samochodu bojowego wraz z wyposażeniem dla jednostki OSP Kije w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego na obszarze zalewowym Odry
Dodano: 2015-04-01