Przetargi.pl
Dostawa mięsa i wędlin do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Pstrowskiego 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 4781454/55 , fax. 0-68 4781454/55
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Pstrowskiego 3 3
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 0-68 4781454/55, fax. 0-68 4781454/55
    REGON: 00608744000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięsa i wędlin do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mięsa i wędlin do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3. Dostawa mięsa i produktów mięsnych odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku o godz.7.00. Szczegółowy opis asortymentu i ilości: Boczek wędzony - 200 kg, Filet drobiowy - 400 kg, Flaki wołowe blanszowane- 150 kg, Kaszanka jęczmienna w cienkim jelicie - 200 kg, Kiełbasa zwyczajna - 800 kg, Kości - 600 kg, Kurczaki - 200 kg, Karczek bez kości - 500 kg, Łopatka bez kości - 300 kg, Mięso mielone wieprzowe - 700 kg, Porcja rosołowa - 100 kg, Schab bez kości - 500 kg, Szynka wieprzowa bez kości - 150 kg, Serca wieprzowe - 100 kg, Uda drobiowe - 350 kg, Wątróbka drobiowa - 120 kg, Wątroba wieprzowa - 200 kg, Wołowina antrykot z kością - 80 kg, Żeberka - 500 kg, Żołądki drobiowe - 100 kg. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2.Dostawa mięsa i wędlin powinna odbywać się środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne. 3.Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe wykonanie zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 wraz z późniejszymi zmianami) oraz SIWZ. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DOSTARCZYĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA ORAZ DOKUMENTY: Oświadczenie Wykonawcy, że: a.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się (konsorcjum) oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie. Dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu bezpieczeństwa żywności HACCP w jednostce realizującej przedmiot zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w oświadczenia przez jednego z konsorcjantów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach