Przetargi.pl
"Zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego typu furgon dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Ścinawska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 461 840 , fax. 768 461 855
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie
    ul. Ścinawska 21
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 768 461 840, fax. 768 461 855
    REGON: 39068157800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazlubi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego typu furgon dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a)odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami, c) posiadać komplet dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone pojazdy udzielił gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące. Załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowe wymagania dla lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach