Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713406526 , fax. +48713406948
- Data zamieszczenia: 2020-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713406526, fax. +48713406948
REGON: 00051437700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.duw.pl; duw.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kserokopiarek dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją : - 6 szt. Kserokopiarek MONO (urządzeń wielofunkcyjnych ) – dla części I zamówienia - 2 szt. Kserokopiarki KOLOR (urządzenie wielofunkcyjne ) – dla części II zamówienia Serwer wydruków znajduje się w siedzibie głównej DUW we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 Urządzenia: - muszą być wyposażone w czytnik kart zbliżeniowych do autoryzacji użytkowników, kompatybilny z kartami wykorzystywanymi w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim (Unique 125 KHz); - muszą posiadać zabezpieczenie umożliwiające wymianę tonera lub dołożenie papieru przez osoby uprawnione; - muszą mieć możliwość integracji z posiadanym systemem Zarządzania Wydrukami Documaster, z wykorzystaniem fabrycznego wyświetlacza urządzenia umożliwiającego uwierzytelnienie użytkownika, dostęp do swojej kolejki wydruków, obsługę wydruku poufnego i podążającego, weryfikację praw dostępu, podgląd wydruku na ekranie urządzenia oraz obsługę funkcji drukowania, kopiowania, skanowania wraz z generowaniem raportów rozliczania prac na użytkownika, na dział, na urządzenie. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: - montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; - pełne uruchomienie urządzeń i integrację z istniejącym Systemem Zarządzania Wydrukami „ Documaster” posiadanym przez Zamawiającego; - dokonywanie bezpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych i konserwacji dostarczonych urządzeń w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producenta - jednak nie rzadziej niż co 6 miesięcy. W oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca powinien podać nazwę producenta oraz model oferowanych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121300-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z Wykonawców osobno. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wraz z innymi dokumentami, o których mowa w Rozdziale V ust. 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAJEM I KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ 17 URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH MONOCHROMATYCZNYCH A4
Dodano: 2020-09-28 - Zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją 5 szt. kserokopiarek mono dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2020-09-07 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAJEM I KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ 17 URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH MONOCHROMATYCZNYCH A4
Dodano: 2020-08-25 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAJEM DRUKAREK MONOCHROMATYCZNYCH WRAZ Z KOMPLEKSOWĄ USŁUGĄ SERWISOWĄ
Dodano: 2020-08-21 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAJEM SZEŚCIU BIUROWYCH LASEROWYCH URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH .
Dodano: 2019-04-29