Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAJEM DRUKAREK MONOCHROMATYCZNYCH WRAZ Z KOMPLEKSOWĄ USŁUGĄ SERWISOWĄ

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, J. Iwaszkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    J. Iwaszkiewicza 5
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAJEM DRUKAREK MONOCHROMATYCZNYCH WRAZ Z KOMPLEKSOWĄ USŁUGĄ SERWISOWĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem: najem 150 drukarek monochromatycznych A4 z dodatkowymi kasetami na papier (dalej również: urządzenia) - obejmujący kompleksową obsługę serwisową i dostawę materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru). 2.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) dostarczenia, instalacji i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego drukarek opisanych w załączniku A do umowy, tak aby każda z drukarek po ich uruchomieniu była zdatna do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności (w tym dodatkowych zakupów) przez Zamawiającego, wykonanie tego postanowienia potwierdzone zostanie protokołem, 2) zainstalowania oprogramowania umożliwiającego zdalne monitorowanie, przez Strony przyszłej umowy, co najmniej: a) numeru seryjnego każdej drukarki, b) liczby wykonanych wydruków stron A4 (za wydruk strony A4 rozumie się również przeliczenie wydruków z innych formatów do formatu A4), c) stanu tonera, przy czym dopuszczalna jest instalacja oprogramowania na serwerze - w sieci Zamawiającego bądź w każdej z najmowanych drukarek; 3) wykonywania w czasie obowiązywania umowy kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń polegającej w szczególności na: a) wykonywaniu przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi, b) dokonywaniu napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń, c) dostarczaniu i wymianie wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru), części zamiennych zużywalnych niezbędnych dla prawidłowego i ciągłego funkcjonowania urządzeń d) niezwłocznego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. 4) demontażu i odbioru urządzeń w ciągu 20 dni po zakończeniu okresu trwania umowy, 5) przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, potwierdzonego protokołem, o którym mowa w pkt. 1. 6) odbioru i utylizacji zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych w trakcie trwania umowy, a nie odebranych z podpunktem 3d powyżej - w ciągu 20 dni roboczych, 7) udostępnienia Zamawiającemu i prowadzenia przez Wykonawcę, w oparciu o jego serwery, usług umożliwiających: a) zdalne monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych urządzeń z wykorzystaniem oprogramowania zainstalowanego u Zamawiającego (agentów)– podsystem monitorowania; b) raportowanie liczby wydruków dla poszczególnych urządzeń drukujących – podsystem raportowania; c) zarządzanie i zgłaszanie zdarzeń w zakresie eksploatacji monitorowanych urządzeń drukujących oraz ich historią - podsystem serwisowania; 3. Zamawiający wymaga złożenia oferty na jeden model urządzenia pochodzący od jednego producenta. 4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia, w tym związane z najmowanymi urządzeniami określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz oraz w Rozdziale XXIII siwz – pn. Informacje dodatkowe - wymagania techniczne związane z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym): 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą - Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp). Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie stawiał ich w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach