Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 601 47 30 , fax. 22 8456751, 6463708
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 601 47 30, fax. 22 8456751, 6463708
REGON: 1229324000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mswia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup krzeseł biurowych oraz tapicerowanych wraz z dostawą i montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup krzeseł biurowych oraz tapicerowanych wraz z dostawą i montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-141/2022
Dodano: 2022-12-22 - Dostawa do AWF J. Piłsudskiego w Warszawie 25 szt. krzeseł obrotowych pracowniczych z siatkowym oparciem i udźwigiem do 130 kg wraz z montażem i usługą szkolenia z ergonomii.
Dodano: 2022-08-17 - Zakup foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych
Dodano: 2019-12-03 - Zakup wyposażenia i sprzętu elektronicznego dla potrzeb Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno, Realizowany w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa - Priorytet 2- Infrastruktura Bibliotek w ramach projektu:" Metamorfoza Filii Bibliotecznych w Piasecznie - Jakość Biblioteki Plus
Dodano: 2019-05-17 - Dostawa i montaż foteli audytoryjnych i blatów do auli wykładowej w budynku A Wydziału Zarządzania UW
Dodano: 2018-10-17 - Dostawa mebli i ich montaż.
Dodano: 2018-09-07