Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania ogłasza przetarg
- Adres: 02-678 Warszawa, Szturmowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 534 047, , fax. 22 55 34 063
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania
Szturmowa 1/3
02-678 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 534 047, , fax. 22 55 34 063
REGON: 125800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż foteli audytoryjnych i blatów do auli wykładowej w budynku A Wydziału Zarządzania UW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 320 kompletów foteli audytoryjnych i blatów oraz 26 sztuk krzeseł audytoryjnych bez blatów do auli wykładowej w budynku A Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta złożona w niniejszym postępowaniu musi być zabezpieczona wadium w kwocie 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru/ewidencji), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-141/2022
Dodano: 2022-12-22 - Dostawa do AWF J. Piłsudskiego w Warszawie 25 szt. krzeseł obrotowych pracowniczych z siatkowym oparciem i udźwigiem do 130 kg wraz z montażem i usługą szkolenia z ergonomii.
Dodano: 2022-08-17 - Zakup foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych
Dodano: 2019-12-03 - Zakup wyposażenia i sprzętu elektronicznego dla potrzeb Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Piaseczno, Realizowany w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa - Priorytet 2- Infrastruktura Bibliotek w ramach projektu:" Metamorfoza Filii Bibliotecznych w Piasecznie - Jakość Biblioteki Plus
Dodano: 2019-05-17 - Dostawa mebli i ich montaż.
Dodano: 2018-09-07 - Zakup krzeseł biurowych oraz tapicerowanych wraz z dostawą i montażem
Dodano: 2017-10-05