Przetargi.pl
Zakup kruszywa dla zadania: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Muszkowice, droga p.poż nr 27

Zakład Usług Leśnych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Nadbrzeźna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 110 415 , fax. 748 111 561
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych
    ul. Nadbrzeźna 11
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 748 110 415, fax. 748 111 561
    REGON: 89019777200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kruszywa dla zadania: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Muszkowice, droga p.poż nr 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z załadunkiem z miejsca załadunku Wykonawcy oddalonego nie więcej niż 25 km od miejsca budowy licząc odległość jako najkrótszą drogę jaką muszą przebyć samochody Zamawiającego po drogach na których nie ustanowiono ograniczenia powyżej 12 ton. a. kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm nie granitowe – 10 900 ton wg. PN-EN-13242+A1:2010 oraz PN-EN 13285:2010 lub równoważne, b. kruszywo łamane drobne 0/4 mm – 510 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 5.10.2020 r. do godziny 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy osób które bedą wykonywały załadunek kruszywa (operatorzy ładowarek) oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 2) Wykaz zrealizowanych co najmniej trzech dostaw kruszyw w ilosci dla każdej z dostaw nie mniejszej iż 10 000 ton zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy wykonane zostały w sposób należyty 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być złozone w formie oryginału, 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być złozone w formie oryginału, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 6) Aktualny certyfikat legalizacji wagi którą będzie dokonywał ważenia sprzedawanego Zamawiającemu kruszywa 7) dokumenty potwierdzające, że oferowany materiał odpowiada wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, min. Aprobata Techniczna, ew. Certyfikat dopuszczjący do stosowania proponowany materiał w drogownictwie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach