Przetargi.pl
ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM

GMINA WARTKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, STARY GOSTKÓW 3D
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436785105
  • Data zamieszczenia: 2022-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WARTKOWICE
    STARY GOSTKÓW 3D
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 436785105
    REGON: 730934364
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ Z KOSZEM SAMOWYŁADOWCZYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej z koszem samowyładowczym (dalej zwana: „kosiarka”) wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2022.2. Opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych kosiarki, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko na adres ul. Targowa 18, 99-220 Wartkowice, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07.30 do 14.00.4. Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej trzy osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonej kosiarki.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości liczony jest od daty podpisania protokołu odbiorczego bez zastrzeżeń. 6. Gwarancja jakości obejmuje wymianę wszystkich części, pracę i dojazd Wykonawcy, jeżeli powstałe w nich wady nie są wynikiem normalnego i prawidłowego używania.7. W okresie udzielonej gwarancji naprawy gwarancyjne wykonywane będą bezpłatnie przez Wykonawcę w miejscu garażowania kosiarki – ul Targowa 18, 99-220 Wartkowice. Wykonawca ponosi koszy dojazdu do miejsca naprawy.8. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności gwarancyjnych w terminie do 72 godzin od daty zgłoszenia awarii /usterki. Do czasu, o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. 9. W przypadku braku możliwości naprawy kosiarki w siedzibie Zamawiającego dopuszcza się naprawy gwarancyjne u Wykonawcy na warunkach określonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w takim przypadku koszty i ryzyko dostarczenia kosiarki do i od miejsca naprawy obciążają Wykonawcę. 10. Naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia awarii /usterki.11. W przypadku naprawy trwającej powyżej 7 dni roboczych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt do miejsca naprawy (ul. Targowa 18, Wartkowice) kosiarkę zastępczą o tych samych lub wyższych parametrach w terminie kolejnych 7 dni roboczych.12. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o okres naprawy.13. Łączna liczba napraw gwarancyjnych silnika i/lub zespołu koszącego i/lub układu hydraulicznego uprawniających do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy to cztery naprawy.14. W przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy okres gwarancji liczony jest od daty dostarczenia nowego sprzętu.15. Przedmiot zamówienia obejmuje także obsługę serwisową kosiarki polegającą w szczególności na wykonywaniu okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji itp. czynnościw zakresie wymaganym przez producenta i niezbędnych do zachowania warunków gwarancji w wymaganym przez Zamawiającego okresie gwarancji jakości tj, w okresie 24- miesięcy obejmujący także wymianę elementów eksploatacyjnych oraz użyte materiały eksploatacyjnetj. filtry, oleje, smary.Wykonawca zapewni także nieodpłatnie dojazd jednostki serwisowej do miejsca serwisowania.16. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami złożonej oferty, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami.17. Zaleca się szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach