Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2547408, centrala 2547598 , fax. 042 2547418
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
ul. Wojska Polskiego 121 121
91-726 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax. 042 2547418
REGON: 00027579000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup komputerów i oprogramowania na potrzeby dydaktyki Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup zestawów komputerowych -32 szt. i specjalistycznego oprogramowania na potrzeby dydaktyki Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15.000,- PLN (piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Dołączą kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Dołączą wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego lub oprogramowania w kwocie nie mniejszej niż brutto 300.000,- PLN. 2.2. Dołączą kserokopię dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień wymienionych przez Wykonawcę w wykazie zrealizowanych robót (pkt 2.1.) 2.3. W okresie gwarancji i rękojmi w przypadku uszkodzenia sprzętu Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o równoważnych standardach jakościowych lub naprawi uszkodzony sprzęt w ciągu 6 godzin. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą stosowne oświadczenie. 5) Udzielą gwarancji na zestawy komputerowe na okres nie krótszy niż 36 m-cy od daty spisania bezusterkowego protokołu odbioru jakościowego sprzętu. 6) Akceptują warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru jakościowego sprzętu. 7) Wykonają zamówienie w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 8) Posiadają certyfikat zarządzania jakością ISO. 9) Wniosą wadium w terminie i odpowiedniej formie. 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dołączy wypełniony formularz OFERTA, gdzie Wykonawca oświadczy, czy: 1.1. Udzieli gwarancji/rękojmi na zestawy komputerowe na okres co najmniej 36 miesięcy liczony od dnia ostatecznego odbioru jakościowego przedmiotu. 1.2. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. do 14 dni od daty otrzymania prawidłowej faktury, wystawionej po spisaniu protokołu odbioru jakościowego zamówienia. 1.3. Wykona zamówienie w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 2. Dołączy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik do siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) 3. Dołączy wypełnione formularze cenowe - wydruk. 4. Dołączy certyfikat zarządzania jakością ISO. 5. Dołączy podpisany formularz oświadczeń, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie). 6. Poda formę realizacji serwisu w okresie gwarancyjnym w przypadku uszkodzenia sprzętu. Warunki nie mogą być gorsze niż oczekiwane minimalne warunki określone przez Zamawiającego w siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie) 7. Dołączy wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego lub oprogramowania w kwocie nie mniejszej niż brutto 300.000,- PLN oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie). 8. Dołączy kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej, jawnej - dołączyć należy kserokopię umowy spółki. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) 9. Dołączy dowód wniesienia wadium w zależności od formy, jeśli wniesiono wadium pieniężne - kserokopię przelewu, jeśli wniesiono wadium w innej formie - należy załączyć do oferty dokument wadialny w oryginale. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie powyższego warunku oceniany będzie łącznie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa podstawki serwera wraz z dyskami dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 12/W3/D/2016
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa laptopa wraz z akcesoriami dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 5/W3/D/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2016-03-17 - MOPR.III.3511.1.2016
Dodano: 2016-03-07 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska oraz IBP w podziale na części (8 zadań)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa monitorów dla Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej w 2015 roku B/6/2015/ZP
Dodano: 2015-10-02