Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5745000 , fax. 022 5746359
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8 8
02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5745000, fax. 022 5746359
REGON: 14088677100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach ATKT w budynku technicznym Portu Lotniczego Rzeszów - Jasionka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu polegającego na wymianie wykładziny podłogowej w trzech pomieszczeniach ATKT Rzeszów - Jasionka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a)przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b)przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy; 2. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy; 4. Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: a) spełnianie warunków nr 1 - 3 oceniane będzie łącznie; b) spełnianie warunków nr 4 oceniane będzie dla każdego Wykonawcy z osobna. 6.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. 7.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców. II. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 III. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5 UWAGI! 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest wymiana płytek PCV na wykładzinę dwukolorową z tworzywa sztucznego kl. ścieralności T TARKETT ,,granit o gr. 2mm
Dodano: 2016-07-01 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana płytek PCV na wykładzinę dwukolorową z tworzywa sztucznego kl. ścieralności P TARKETT ,granit o grubości 2 mm
Dodano: 2016-06-21 - Remonty w Miejskim Przedszkolu nr 1, 3, 5 i 8, Szkole Podstawowej nr 4 i 6 oraz Miejskim Zespole Szkół nr 1 w Ciechanowie.
Dodano: 2016-04-29 - Likwidacja przecieków w BUW przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
Dodano: 2016-04-27 - Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych w obiektach Centrum Onkologii- Instytutu w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 i Wawelskiej 15, Pn-166/15/EK
Dodano: 2015-11-03 - Wykonanie podłóg z wykładzin PVC w remontowanym budynku nr 3 w J.W. przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu (zad. 16120).
Dodano: 2015-08-07 - Przebudowa korytarzy i klatek schodowych w pawilonach A, B, C w DPSWWiP w Radomiu
Dodano: 2015-05-20 - Wykonanie prac związanych z likwidacją przecieków w budynku BUW w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66 w miejscach tj. m. in.: - remont izolacji w strefie nad śmietnikiem, - remont izolacji w strefie nad pocztą, - remont izolacji od strony Wybrzeża Kościuszkowskiego i przecieki do maszynowni wentylatorni B 1 i pompowni tryskaczy na poziomie -2, - remont izolacji oraz przecieków w magazynie zwartym na poziomie 0 budynku, - remont izolacji w centrali wentylacyjnej nr 19 na dachu
Dodano: 2015-04-02 - Wykonanie podłóg z wykładzin z PVC i z deski barlineckiej w budynku nr 3 i 149 w kompleksie wojskowym 6000 w Bydgoszczy (zad. 11315 i 11309 )
Dodano: 2015-04-02 - Remont posadzek w SPCSK
Dodano: 2014-05-14