Przetargi.pl
„Zakup i wymiana legalizacyjna wodomierzy wody zimnej i ciepłej na wodomierze zdalnego odczytu, zakup i montaż systemu inkasenckiego bezprzewodowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych i użytkowych, stanowiącymi 100 % własności m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie”

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
    REGON: 10817934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i wymiana legalizacyjna wodomierzy wody zimnej i ciepłej na wodomierze zdalnego odczytu, zakup i montaż systemu inkasenckiego bezprzewodowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych i użytkowych, stanowiącymi 100 % własności m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy ul. Bolesława Chrobrego 7 w Warszawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres usługi wchodzą wszelkie czynności związane z wymianą wodomierzy: • pisemne uzgodnienie z Zamawiającym sposobu zaprogramowania montowanych urządzeń do odczytu zdalnego przed przystąpieniem do ich montażu, wraz z przygotowaniem danych identyfikacyjnych poszczególnych urządzeń i lokali (tabelaryczne zestawienie z danymi oddzielonymi separatorem pola zawierające liczbę porządkową, datę montażu, datę odczytu, ID lokalu, nr lokalu, nr nasadki, nr licznika, stan licznika) • zawiadamianie najemców i użytkowników lokali o terminach wykonania robót wymiany wodomierzy poprzez wywieszenie ogłoszeń w budynkach wraz z harmonogramem i informacją o kontakcie telefonicznym do osób prowadzących wymianę, • uzgodnienie terminów wymiany wodomierzy z Najemcami • odcięcie dopływu wody do lokalu, • rozplombowanie i demontaż wodomierza wraz z odczytem jego stanu i sporządzeniem protokołu demontażu potwierdzonego przez użytkownika lokalu, • wymiana zaworów odcinających wodomierz • zamontowanie wodomierza z modułem do odczytu zdalnego w miejsce zdemontowanego wodomierza, • zaplombowanie nowych wodomierzy i spisanie danych (numer wodomierza, stan, numer nakładki radiowej lub modułu, numer plomby) w protokole montażu potwierdzonym przez użytkownika lokalu wg wzoru załącznika nr 4 do umowy • sprawdzenie szczelności instalacji po montażu wodomierzy w obrębie wykonywanych robót, • sporządzenie zestawienia danych z danymi oddzielonymi separatorem pola w formie elektronicznym w formacie excel (xls) i txt oraz w formie papierowej jako załącznik protokołu odbioru, wg wzoru zatwierdzonego przez przedstawicieli zamawiającego • zakup i dostawa urządzeń-terminali do odczytu i konfiguracji parametrów wskazywanych przez urządzenia pomiarowe zużycia wody ciepłej i zimnej w lokalach w systemie odczytu inkasenckiego wraz z oprogramowaniem do samodzielnego odczytu wodomierzy przy wykorzystaniu technologii bezprzewodowej, umożliwiającej zdalną konfigurację modułów i nadanie im numerów identyfikacyjnych, • przeprowadzenie pierwszego odczytu przy wykorzystaniu technologii odczytu bezprzewodowego i przekazanie danych Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej (poszczególne budynki) • przekazanie harmonogramu szkoleń (w terenie oraz w placówce Zamawiającego) oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób wytypowanych do obsługi systemu ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp 2. dokumenty zawierające dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzające, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą 7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach