Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Drożanki gmina Gózd - etap II

Gmina Gózd ogłasza przetarg

  • Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 202 097 , fax. 483 202 097
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gózd
    ul. Radomska 7
    26-634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 483 202 097, fax. 483 202 097
    REGON: 53199600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Drożanki gmina Gózd - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Drożanki gmina Gózd – etap II – w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy: • Rurociągi tłoczne (fi 63mm i fi 75mm) L= 1 2658,8 mb – roboty ziemne, roboty montażowe, technologie bezwykopowe, • Przyłącza kanalizacji ciśnieniowej L= 632,5 mb ,- szt. 64 – roboty ziemne, roboty montażowe, • Odtworzenie nawierzchni terenu – rozbiórki, odtworzenia, • Zasilanie elektryczne przepompowni przydomowych – 64 kpl Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót. Wykonawca w terminie 4 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót, na podstawie którego została określona wartość złożonej oferty wraz z tabelami elementów scalonych oraz harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Z uwagi na ryczałtowy rodzaj wynagrodzenia Wykonawca w koszty wykonania niniejszego zamówienia powinien skalkulować m.in. koszty wytworzenia przedmiotu umowy t.j. energii elektrycznej, wody, robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza i placu budowy jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót. Jeżeli w dokumentacji o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także sprawność eksploatacyjną. Organizacja placu budowy należy w całości do Wykonawcy, łącznie z trwałym wygrodzeniem placu budowy i zaplecza. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo na placu budowy oraz na własnym zapleczu. W ramach przedmiotu zamówienia należy: - Wykonać roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnej w zakresie określonym w przedmiarze robót (załącznik nr 2a i 2b) i dokumentacji projektowej. - Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania kanalizacji sanitarnej - wynikające z przepisów „Prawa budowlanego” i projektu technicznego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna, - Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren, - Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - Zapewnić obsługę laboratoryjną umożliwiającą przeprowadzenie badań z zakresu budowy kanalizacji, - Sporządzić dokumentację powykonawczą. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: • Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, • Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy, • Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp.), • Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami, • Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń losowych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, aby osoby wykonujące niesamodzielne (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikiem robót itp.) czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę – a także przez podwykonawców, w przypadku gdy zakres prac byłby powierzony podwykonawcom – na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób, a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób innymi osobą lub osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. Nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000 PLN należy wnieść do dnia 23.09.2019r. do godz.10:00 w podanej niżej formie. 1. W pieniądzu. 2. W poręczeniu bankowym lub w poręczeniu Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej w tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. W gwarancjach bankowych. 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6 ust.5 poz.2, Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. nr 109 poz.1158 z późn. zmianami. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w formie przelewu bankowego na wydzielony rachunek zamawiającego: Bank PKO S.A. II Oddział w Radomiu Nr rachunku 72 1240 3259 1111 0010 0618 1333, które powinno się znaleźć na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach